Forum geupgrade

Ja en nee. :p

De forum upgrade duurde maar een paar minuten. Gedurende deze periode zag je een mededeling dat het forum geupgrade werd.

Als je de onbereikbaarheid van het forum gisteren (Nederlandse tijd) bedoeld, dat werd veroorzaakt door problemen met de database. Helaas kwam ik hier pas vanmorgen (Tassie time) achter. Na de database gerepareerd te hebben, werkt alles weer als vanouds.
 
Maar waarom is ineens alles in het Nederlands? Ik ga er toch gemakshalve vanuit dat iedereen hier op dit forum de engelse taal beheerst..... Krijgen anders een klein IELTS probleempje :grin:
 
[quote author=Sacha link=topic=9303.msg125911#msg125911 date=1222716883]
Maar waarom is ineens alles in het Nederlands? Ik ga er toch gemakshalve vanuit dat iedereen hier op dit forum de engelse taal beheerst..... Krijgen anders een klein IELTS probleempje :grin:
[/quote]
Er zijn er die hun ielts nog niet hebben, dus kunnen die ook van het forum gebruik maken.
En iedereen die al in Oz zit is het Nederlands nog niet verleerd denk ik.

Kees
 
Het is wel wennen hoor..die Nederlandse taal..

Ben zo gewend om al mijn software in het engels te hebben dat ik nu toch ff vreemd zat te kijken :)
 
Volgens mij geeft de software de mogelijkheid voor een taalkeuze per individuele gebruiker..... Misschien een idee?
Overigens was het me niet eens opgevallen....
 
Ha, ha, er was me wel iets opgevallen gisteren, namelijk dat het 'New' icoontje (dat blauwe bij alle nieuwe posts) ineens een stukje breder was ... Pas toen ik deze post over de NL standaard las, realiseerde ik dat het breder was omdat er 'Nieuw' in staat ipv New....  :oops:

Natuurlijk wel wat lastigers voor de (enkele) engelstaligen op het forum ... En inderdaad ben ik ook niet meer zo gewend aan Nederlands als taal in pc toepassingen....

Overigens: Post (bij het plaatsen van een antwoord) zou eerder met 'plaatsen' of met 'publiceren' vertaald moeten worden ?? ... ....

Hmmmm, sorry was niet de bedoeling om over dat soort dingen te vallen ...  :evil:
 
Back
Top