Forum Migratie Voltooid

Lost

Administrator
De migratie is voltooid, het forum draait nu op de nieuwe forumsoftware.

Er zijn nog een aantal zaken waar ik nog niet aan toegekomen ben:
  • Smilies moeten nog overgezet worden.
  • Status updates kunnen op dit moment alleen via je profielpagina geplaatst worden. Ik moet nog de add-on installeren die het mogelijk maakt om dit van de forumindex te doen.
  • De uiterlijk van het forum moet nog wat getweakt worden. Als iets er niet helemaal goed uitziet, laat het me weten.
Het nieuwe forum biedt een aantal nieuwe mogelijkheden, zoals:
  • Likes.
  • Zoeken op 3 letter woorden (speciaal voor jou Rob). ;)
  • Trophies (kom je vanzelf wel achter wat dat precies is).
Ik ben vast een aantal punten vergeten in beide lijstjes hierboven.

Vragen en opmerkingen omtrent het nieuwe forum en hoe alles nu werkt kun je kwijt in de rubriek Vragen en Opmerkingen.
 
Gefeliciteerd. Moet eerlijk zeggen dat mijn oogjes na een paar jaar naar het oude forum gekeken te hebben wel heeeeel even moeten wennen o_O

Maar komt vast goed. Goed gedaan!
 
"Reacties van vandaag" mis ik! :)
'What's New' werkt op het nieuwe forum (in tegenstelling tot het oude forum) zoals het hoort en laat je alle ongelezen berichten zien. Als je naar 'What's New' gaat zie je rechts bovenaan een link 'All Recent Messages' die alle recente berichten laat zien (ook al gelezen draadjes).

Ook leuk (in het Members menu): Recent Activity.
 
Valt nu wel op hoe ouderwets de home pagina is, die past nu niet meer bij het forum. :p
Meestal is dat andersom. ;)
Maar ziet er prima uit Lost!
 
Valt nu wel op hoe ouderwets de home pagina is, die past nu niet meer bij het forum. :p
Meestal is dat andersom. ;)
Maar ziet er prima uit Lost!
De bezem moet inderdaad ook door de portal gehaald worden en er moeten meer artikelen geplaatst worden, maar niet nu. ;)
 
ik heb al 4 awards! :D
De smilies die er nu zijn, zijn wel erg grappig vind ik. Ben benieuwd naar de anderen als je ze toegevoegd hebt.
Ik denk dat ik wel kan wennen aan weer een nieuwe versie van het forum ;)
 
Zo, nog een award, voor je eerste like! ;)

Fijn om te horen dat je denkt wel aan het nieuwe forum te kunnen wennen. Ik denk dat dit forum veel makkelijker is om mee te werken dan het oude forum. Tuurlijk is het even wennen, maar ik ben ervan overtuigd dat de meesten over een weekje niet meer terug willen.
 
Joh jij bent snel Lost. Die gekke smilie is weg! Thanks (thumps up smilie) :)
Erg handig die alerts! En ook de 3 letter zoek woorden,want dat was best wel irri omdat de Ozzies nou eenmaal veel dingen afkorten en dan kon je iets idd niet vinden.
Ik ga weer even verder surfen :rolleyes:
 
Ik ben nog steeds op zoek naar een (vaste) snelkoppeling om mijn ongelezen berichten te zien??

Bart
 
Had al enkele dagen gekeken naar nieuwe berichten (standaard opening vanuit mijn favorieten) en zag iedere keer: sorry, no new posts.
Dus weer afsluiten.
Maar na 3 dagen vond ik dat wel erg vreemd en herinner ik me dat ik ergens iets zag over een migratie.
Hehe, ben ik weer. Gevonden.
 
Back
Top