Forum upgrade naar versie 3.0.5

Lost

Administrator
Het forum wordt zoals het er nu uitziet zondag 27-12 geupgrade naar versie 3.0.5. In de nieuwe versie zijn een aantal bugs verholpen, waaronder de bug die ervoor zorgt dat gelezen topics/forums op de hoofdpagina nog steeds als ongelezen worden aangemerkt.

Ook zal ik proberen tenminste 1 nieuwe template te installeren zodat je zelf kunt kiezen hoe het forum er uitziet.

De volgende veranderingen staan nog in de steigers:
  • installatie van de blog module (iedereen die wil kan dan op XPdite een blog bijhouden)
  • installatie van de chat module
  • installatie van een nieuwe zoekengine (Sphinx) (Sphinx levert veel betere zoekresultaten dan de huidige zoekengine)
 
:up: en we hebben er niks van gemerkt :wink:

Een blog is erg interessant, ben benieuwd!

Ik mis wel 1 ding: een knop onderaan de topics "back to top"
Ik weet niet of dat mogelijk is, maar t zou mooi zijn.

Nogmaals :up:
 
Joh Lost, moet je niet net als bijna iedereen lekker vakantie vieren tussen kerst en nieuw? :evil:
Ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet!
Succes! :up:
 
Ik mis wel 1 ding: een knop onderaan de topics "back to top"
Ik weet niet of dat mogelijk is, maar t zou mooi zijn.
Als je helemaal onderaan de pagina kijkt aan de linkerkant, daar staat al een link 'Back to top'. :wink:

Joh Lost, moet je niet net als bijna iedereen lekker vakantie vieren tussen kerst en nieuw? :evil:
Dat gaat ook zeker gebeuren. :smile:
 
Grootscheepse plannen zo te lezen! :grin: Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Succes ermee!! :up:
 
Heee ik zie al een verschil door de upgrade, ik vindt het forum weer wat meer op de oude versie lijken, voelt meteen stuk lekkerder! :smile: :up:
 
Ik heb vandaag geprobeerd het forum te upgraden, maar dit is helaas niet gelukt. Ik denk dat ik weet wat het probleem is, maar het is nu al 2:00 uur en ik heb besloten het vandaag (na 5 uur aanklooien) voor gezien te houden. Later deze week ga ik het opnieuw proberen (hopelijk is XPdite dan wat korter uit de lucht).

Ik heb wel alvast een nieuwe template geinstalleerd en deze standaard gemaakt. Hopelijk dat het forum er hierdoor voor de meesten wat overzichtelijker / beter uitziet. Je kunt zelf links onderaan het forum kiezen welke template je wil gebruiken. Binnenkort wordt het logo aangepast.
 
Heee ik zie al een verschil door de upgrade, ik vindt het forum weer wat meer op de oude versie lijken, voelt meteen stuk lekkerder! :smile: :up:

Dat is een goed teken! :up:

Ik heb naast deze blauwe template, ook een rode en groene versie aangeschaft (zelfde layout, alleen andere kleuren). Later deze week zal ik die templates ook installeren.
 
Vandaag is het forum dan eindelijk geupgrade naar versie 3.0.5. Als het goed is, is o.a. de bug die ervoor zorgt dat gelezen topics/forums op de hoofdpagina nog steeds als ongelezen worden aangemerkt, opgelost.

Suske heeft een (tijdelijk) logo voor het forum gemaakt (dank je wel). Ik heb de templates aangepast en het logo toegevoegd.
 
Ziet er goed uit Lost.

Vraagje, hoe ga je vanuit een topic terug naar ongelezen topics?
 
Dank je wel Wilsil.

Rixta vroeg zich hetzelfde af: http://forum.xpdite.net/topic/10401-new-content/
Ik heb het als feedback gemeld bij de maker van de template. Als hij er niets aan doet zal ik zelf binnenkort de link toevoegen op de andere pagina's.
 
Back
Top