Fotohoekje?

brumby

Active Member
Wat ik hier nog mis is een 'fotohoekje' waar je foto's kan plaatsen (of zie ik erover?) Misschien leuk om foto's te zien van de omgeving waar de forumleden wonen. Kunnen wij (op Belgische en Nederlandse grond) alvast beginnen dromen :)
 
We hebben inderdaad geen aparte rubriek voor foto's op het forum. Ik zal van het weekend eens goed de bezem door de server halen en kijken of we hier ruimte voor vrij kunnen maken.
 
We hebben inderdaad geen aparte rubriek voor foto's op het forum. Ik zal van het weekend eens goed de bezem door de server halen en kijken of we hier ruimte voor vrij kunnen maken.
Niet te hard he... anders dan ben je straks je logs enzo kwijt :)

Als het echt niet past dan kan ik eventueel wel wat externe storage aanbieden? Kan op http://chargino.soleus.nu o.a.
 
Niet te hard he... anders dan ben je straks je logs enzo kwijt :)

Als het echt niet past dan kan ik eventueel wel wat externe storage aanbieden? Kan op http://chargino.soleus.nu o.a.
Ik heb wat scripts draaien die de logs automatisch comprimeren en archiveren, dus die nemen vrijwel geen ruimte in. :)

Ik heb nog wat oude images van de server rondslingeren die na het opruimen genoeg ruimte zouden moeten opleveren. Mocht het toch wat krap worden dan maak ik graag gebruik van je aanbod. :up:
 
:oops:

Ik heb een paar GB vrij kunnen maken dus voorlopig kunnen we vooruit. Ik heb de afgelopen week gekeken of ik een add-on voor foto's kon vinden maar ik weet niet of een add-on een goede oplossing is op dit moment. Ik denk dat we voorlopig het beste foto's in een aparte rubriek kunnen plaatsen, maar hoe we die rubriek het beste structureren is mij nog niet duidelijk. Iemand ideeen hieromtrent? :)
 
Hmmm... een "tag" voor iedere staat misschien? Alle berichten met foto's kunnen dan snel gefilterd worden.

Is het zinvol om te kunnen reageren op berichten met foto's?

Alleen foto's toestaan in het eerste bericht van een draadje?
 
Ik zal de foto rubriek dit weekend aanmaken. Iemand een suggestie voor een pakkende naam? :)
 
Back
Top