foutmeldingen online visum

lucy

XPdite Sponsor
Hoi,


Sinds een aantal dagen probeer ik op de site immi.gov.au een scherm te openen om de online aanvraag voor 175 te starten. Ik krijg echter steeds een scherm met uitleg over foutmeldingen/maintenance.

Is er iemand die momenteel ook bezig is met een online visum? Heb je dezelfde problemen?

Zo niet, dan is er iets met mijn laptop. Op basis van de oorzaken die de site aangeeft, zou het allemaal moeten werken (voor zover ik er verstand van heb): internet exporer 7 en 256 bits.

Wie kan mij verder helpen? 

Ik kan op de site geen emailadres vinden waar vragen gesteld kunnen worden.



Alvast bedankt
 
Misschien hoogblond, maar met deze link kon ik gisteren allerlei gegevens invoeren, ik kreeg een application ID, gesaved, dus alles in orde dacht ik. Maar daarnet probeer ik weer verder te gaan, maar dat lukt niet. Hoe kom ik bij mijn gegevens?

- Als ik de link aanklik, moet ik weer opnieuw starten, ik krijg geen veld waarbij ik in kan loggen.
- Wat ik ook probeer via immi.gov.au, ik krijg steeds weer hetzelfde scherm met maintenance etc.

Begrijp er niet veel van helaas :| Wat te doen?
 
Heb je wel een nummer gekregen waarmee je in kunt loggen, anders is er misschien toch iets mis gegaan met het saven. Heb je de aanvraag in ieder geval ingevuld tot en met je persoonlijke gegevens? Misschien ligt het daaraan?

Voor ons is het alweer een tijdje geleden, dus wij weten het ook niet meer zo goed.

Succes!
 
Hallo Lucy,
Ik had hetzelfde probleem, maar bij het eVisitor-gebeuren. Heel lang verhaal, had o.a. in Berlijn de telefonische help-desk om raad gevraagd en via een digitale helpdesk geprobeerd.
DE oplossing was heel eenvoudig: bij een kennis via zijn PC ingelogd en alles was binnen 5 minuten ingevoerd. Het visum was 1-1/2 uur later "binnen" per automatische antwoord-email.
In Duitse forums blijken ook anderen deze problemen te kennen.
Succes  Johannes
 
Duitsland is hier niet ver vandaan, maar of dat het probleem kan zijn?
Inmiddels dacht ik via een omweg op de site een pad te hebben gevonden dat wel werkte, en ik heb zelfs alle opgeslagen gegevens teruggevonden. Maar soms werkt het ook weer niet. Heel vaag! In ieder geval wordt wel bewaard wat ik invoer, dus vanaf nu wordt het gewoon heel vaak inprikken, en hopen dat het af en toe raak is. Van de 28 dagen is de helft al voorbij.....
Ik zal eens op een andere PC gaan werken, wie weet is het probleem dan snel opgelost. Of alles in de brievenbus kiepen, kan ook altijd nog....
 
Hee Lucy, is het nog niet gelukt!? Je loopt een stuk achter op ons nu  :wink:
Maar het is wel shit joh, wat een toestand.Ken je niemand in je omgeving die met je mee kan kijken?Misschien zie je iets over het hoofd. In ieder geval succes!  :up: :up:
 
Back
Top