Franchise mogelijkheden

clair

New Member
Nou mensen,ik zie bijna door de bomen het bos niet meer(of was het nou andersom?)
Ben er inmiddels achtergekomen dat een huis kopen alleen met toestemming gaat,hoe is mij een raadsel!

Maar een franchise vinden wij ook wel aantrekkelijk,zoals een hotelletje of lunchroom of zoiets.Hebben geen op leiding of ervaring hierin maar ik ben bereid om er in Australie papieren voor te behalen.

Is dat een goed idee?Eerst benodigde papieren halen en dan franchise kopen.

Alleen kan ik nergens terug vinden of een buitenlander zomaar franchise kan kopen?!

Wie o wie weet hier meer van??

Heb al gekeken op fairtrading.qld.gov.au,australianproperty.qld.edu.au en ubetheboss.com.

Clair.
 
Bedankt Syl,ik ga het checken.Food&beverage lijkt ons erg leuk.Mijn ouders willen binnenkort naar Jakarta(wonen elders in Indonesie) en info inwinnen hierover bij Kantoor van Ray White.

Er zijn zoveel deuren,er MOET er gewoon 1 zijn die wij kunnen gebruiken!!
Clair.
 
Ben inmiddels weer wat wijzer geworden.Voor een franchise moet je wel kunnen aantonen dat je ervaring hebt eb dat hebben wij dus niet!
Alleen het geld om er 1 te kopen maar dat is niet goed genoeg.

Ik ga nog kijken voor studie mogelijkheden.Ook kwam ik erachter dat mijn ouders in aanmerking komen voor een retirement visum,misschien dat wij zo binnen kunnen komen?Clair.
 
Back
Top