Fred, Diana, Sander en Nathalie komen langzaam vooruit

freddammer

New Member
tot nu toe:
maart 2006 emigratiebeurs georiënteerd over mogelijkheden visum
april 2006 contract met the immigration group gesloten voor skilled visum, is me alleen te moeilijk aangezien ik 43 jaar wordt in september
begin juni is alles opgestuurd naar de TRA
16 juni huis verkocht, moeten 1 december eruit :-( misschien zolang op de camping wonen tussen de poolse collega's (hun erin, wij eruit :) ) totdat we het visum hebben.
wachten nu met spanning TRA af hebben voor car painter ingediend en dat staat op de MODL list.

hopelijk wordt ons wachten beloond.

maar vandaag dan het verlossende antwoord van Lance Fee  van the immigration group:
you have been designated as a Vehicle Painter (met 6-7 jaar ervaring)
dus alles komt goed
nu verder en afwachten :)
 
Met een beroep op de MODL lijst moet het toch wel lukken lijkt me? Ook als je, voor een skilled independent, al wat ouder bent.
Hebben jullie al een idee welke kant je op wilt in Australie?

Groeten, Annemiek
 
hun erin, jullie eruit????????????????

Ik neem aan andersom, op de camping bedoel ik dan, want bijna alle campings zitten vol met onze oostelijke medewerkers/buren.

En daarna, ja tuurlijk hun erin en jullie eruit, het land neem ik aan.

Wat denken julllie gaan jullie het redden voor 1 december, wat een lef trouwens.
Begin juli TRA aanvraag en half juni al huis verkocht?
By the way, stond het al te koop of hadden jullie gewoon vreselijk mazzel!

Succes trouwens met jullie plannen.

Mariette
 
[quote author=Annemiek link=topic=4973.msg63258#msg63258 date=1150708913]
Met een beroep op de MODL lijst moet het toch wel lukken lijkt me? Ook als je, voor een skilled independent, al wat ouder bent.
Hebben jullie al een idee welke kant je op wilt in Australie?

Groeten, Annemiek
[/quote]

suburbs van brisbane
 
[quote author=kallie link=topic=4973.msg63261#msg63261 date=1150709155]
hun erin, jullie eruit????????????????

Ik neem aan andersom, op de camping bedoel ik dan, want bijna alle campings zitten vol met onze oostelijke medewerkers/buren.

En daarna, ja tuurlijk hun erin en jullie eruit, het land neem ik aan.

Wat denken julllie gaan jullie het redden voor 1 december, wat een lef trouwens.
Begin juli TRA aanvraag en half juni al huis verkocht?
By the way, stond het al te koop of hadden jullie gewoon vreselijk mazzel!

Succes trouwens met jullie plannen.
[/quote]

nee tra is begin deze maand aangevraagd dus begin juni en huis is tekoop gezet begin mei, aangezien we zowiezo wilden verhuizen want wij wonen onder aan de awacs landingsbaan en men heeft begin dit jaar een stuk bos gekapt zodat die boeings nu nog lager overvliegen, maar gelukkig heeft een amerikaanse piloot ons huis gekocht, kan hij niet zeuren over het geluid, en trouwens voor meer geld dan we hadden gedacht, we kunnen een leuke cent meenemen naar aus.
We hebben zoiets als we geen visum zouden krijgen dan gaan we naar nieuw zeeland, dus weg gaan we altijd, maar TIG heeft ons toch wel een garantie van bijna 100 procent gegeven en wij vertrouwen op hun vakmanschap.


[Lost: Quote aangepast]
 
@ Annemiek, ook met een beroep op de MODL kan het soms nog erg krap worden, zeker als je boven de 35, laat staan 40 bent. Bovendien kan ik me met 43 ook voorstellen dat het langzaam krap wordt qua tijd
 
jaja,
ben al 45 dus voor mij geen kans meer via een Skilled Independent,
Maar heb gelukkig een goddelijk jonge vent van pas 42, dus dat moet nog wel lukken.
Sinds kort geslaagde TRA dus nu druk met de rest.

Mariette
 
wat ik bedoelde is dat de punten die je minder krijgt qua leeftijd gecompenseerd kunnen worden door de MODL-bonuspunten. Dan nog is het afwachten natuurlijk...
 
Back
Top