freelance werk in de telecom?

gitanoiwan

New Member
kan iemand mij vertellen of het in AUS mogelijk is om freelancer te worden, en dan wel in de telecom werk.
Ik werk nu in NL als ZZPer bij de KPN als monteur (storing en aanleg bovengronds)
is dat ook in AUS te doen of is daar helemaal geen werk in , ben van huis uit elektricien maar werk nu ongeveer 10 jaar voor mezelf als KPN monteur.
Mijn vraag hier of er kansen zijn voor mij en mn gezin hier !!!!!!
 
www.immi.gov.au kijk daar maar eens of jouw beroep op de lijst staat om een visum te kunnen krijgen. Dat is toch een eerste vereiste. Of je dan ook nog aan het werk kunt komen is voor nu niet zo zeer van belang.
Succes!
 
Last edited:
kan iemand mij vertellen of het in AUS mogelijk is om freelancer te worden, en dan wel in de telecom werk.
Ik werk nu in NL als ZZPer bij de KPN als monteur (storing en aanleg bovengronds)
is dat ook in AUS te doen of is daar helemaal geen werk in , ben van huis uit elektricien maar werk nu ongeveer 10 jaar voor mezelf als KPN monteur.
Mijn vraag hier of er kansen zijn voor mij en mn gezin hier !!!!!!
Het is altijd mogelijk om freelancer te worden, maar je moet geloof ik wel eerst een paar certificaatjes halen. Het is hier in Oz heel gebruikelijk voor tradies (en zeker sparkies) om zelfstandige te zijn. Mijn buurman doet als contractor (ik weet niet of hij zelfstandige is) het nodige werk voor Telstra (de KPN van Oz), zoveel zelfs dat ie nu in een Telstra auto rondrijdt. Genoeg werk te doen, vooral nu met de aanleg van de NBN.