Fysiotherapeute bereid te sponsoren.

Eerainuh

Eerainuh
XPdite Sponsor
Hoi,

In de praktijk waar ik voor fysiotherapie kom, zouden ze heel blij zijn met een Nederlandse fysiotherapeut, en bereid zijn deze te sponsoren.

Ik heb niet alle details gevraagd, ik wacht daarmee tot iemand mij om meer info vraagt, en dan is het waarschijnlijk handig dat ik haar contactgegevens geef.

Deze fysiotherapeute zei dat Nederlandse fysiotherapeuten up-to-date zijn, en 'moderne' fysiotherapeuten heeft. Daarom en omdat er een tekort aan fysio's is, is ze geïnteresseerd.

De praktijk zit aan de zuidkant van Brisbane, 2 minuten van de snelweg.

Als iemand interesse heeft, trek dan even aan de bel.

Groetjes,

Irene
 
Me, me, me, me...alleen wel in Adelaide  :cry: :x!!!
Jammer, sorry, reageert vast iemand die in Brisbane kan beginnen.
 
Hoi

De skills assesment voor fysiotherapeuten die in Australie willen werken heeft nogal wat voeten in aarde.

alleen een sponsering is niet genoeg. Om je te kunnen registreren (is verplicht) moet je opnieuw fysio examen doen volgens de Oz. standaard.
En dat valt nog niet mee.

Maar altijd goed om te weten dat ze blij met 'ons' zijn daar!

Groeten
Anne
 
Hoi Irene,

Ik realiseer me dat dit een oud berichtje is, maar weet je of ze nog steeds physiotherapeuten kunnen gebruiken?
Een vriend van mij heeft een eigen praktijk in België en zit er sterk aan te denken zijn diploma's hier geldig te maken zodat hij hier kan komen wonen.

Groetjes,
Gabriëlle
 
Hoi Gabriëlle,

Ik ben er al weer een tijdje niet geweest, maar het is het proberen waard. Ze kunnen trouwens overal physiotherapeuten gebruiken.

Nou heb ik het nummer niet bij me, maar in de Yellow Pages moet ze te vinden zijn (ze heet Debbie) onder Bryants Road, Shailer Park (QLD).

Misschien is de Yellow Pages sowieso een goed begin om te gaan rondvragen?

In ieder geval: succes!

Ireen
 
Hoi Ireen,

Ik heb het tel.nummer gevonden in de yellow pages, bedankt.
Ik ga het doorsturen naar mijn vrienden.
Wie weet.

Alvast bedankt,
Gabriëlle
 
Back
Top