G'day allemaal

baz

New Member
Hallo allemaal,

Ik kwam dit forum tegen toen ik weer eens het internet aan het afstruinen was naar Aussie info, en dacht: dat is precies wat ik nodig heb :) Goed initiatief!

Laat ik mij kort even voorstellen: Ik ben Bastiaan, 26 jaar en woon in Apeldoorn. Ik werk inmiddels al 6 jaar in de ICT (Oracle). Ik heb altijd al willen wonen en werken in het buitenland, en nu sinds een half jaar mijn relatie over is (na 8 jaar), heb ik besloten om daad bij woord te voegen.

Op dit moment ben ik druk bezig met het in orde maken van de papier-rompslomp rondom mijn skilled independent migration. Ik heb gekozen om dit via een tussenpersoon te doen (http://www.liveinaustralia.com). Ik hoop ergens volgend jaar naar Sydney te kunnen verhuizen, en daar definitief te gaan wonen, en werken als IT&T consultant.

Ik hoop hier veel leuke mensen te ontmoeten, en nieuwe informatie en tips te krijgen.

Cheers,
Bas
 
he hallo,

Welkom hier!! gho wat leuk ik heb tot mijn 18de in apeldoorn gewoont en mijn ouders wonen er nog steeds.
Ik hoop dat je hier veel info krijgt die je nodig hebt, en dat je volgend jaar lekker met je kont in de zon zit in sydney.

Groetjes heidi
 
Baz,

heb je ondertussen al ervaringen met livinginaustralia als migration agent? Is het wat? het Flat fee van 299 dollares americanos ziet er goed uit
 
Ja de prijs van livinginaustrlia is goed, echter je moet je niet teveel van de service voorstellen. Het enige voordeel van hun site vind ik dat ze je een persoonlijk stappenplan geven, aan de hand waarvan je je spullen kan verzamelen voor de visum aanvraag. Je mag tevens 3 maanden lang gratis allerlei vragen stellen aan een online advisor voorzover je dat nodig hebt. Daarmee heb je de service gehad. Als je wilt dat je aanvraag kritisch wordt bekeken, en evt. voor je wordt ingediend moet je nog eens een flink bedrag neertellen.

Zoek je alleen verzamelde info is liveinaustralia wel aan te raden. Als je echter meer begeleiding wil tijdens je aanvraag, kan je beter iets anders proberen.
 
Back
Top