gebruik bananendozen

5400 Euro inderdaad, maar er komen nog wat douanekosten bij aan de Australische zijde, dus voor het gemak op 6000 Euro gezet. Eerlijk gezegd viel de prijs mij reuze mee als je rekent dat je voor een full-service verhuizing binnen Nederland ook bijna 3000 Euro kwijt bent. Reistijd? Bij ons 8 weken tussen inpakken en uitpakken.

Correct. Met douane kosten net geen 6K. En ja het is redelijk geld maar niet duur als je kijkt wat je er voor krijgt. Twee mannen, twee dagen bij ons thuis. En dan de halve wereld over plus nog een keer van Sydney naar Canberra.
 
Mijn broertje gaat in ons appartement wonen. Dus de meubels blijven allemaal staan. En de eerste paar maanden in Perth wonen we in een caravan, dus een lange levertijd is geen probleem. Ik denk dat wij genoeg hebben aan een plekje in een container. Wellicht via DHL ?
 
Mijn broertje gaat in ons appartement wonen. Dus de meubels blijven allemaal staan. En de eerste paar maanden in Perth wonen we in een caravan, dus een lange levertijd is geen probleem. Ik denk dat wij genoeg hebben aan een plekje in een container. Wellicht via DHL ?
Hey SHazza, ik ben heel benieuwd welke vervoerder jullie uiteindelijk gekozen hebben.
Zit zelf ook nog te denken aan versuren via Duitsland of Belgie. We wonen hier zo dicht bij de grens dat dat ook een makkelijke optie zou kunnen zijn... Iemand ervaring?
 


OFX
Back
Top