Gebruikersrangen

Lost

Administrator
Op het moment staan gebruikersrangen aan op het forum (het tekstje onder je gebruikersnaam). Ik vind de huidige rangnamen een beetje :)mrgreen:) duf:
  • 0-50 berichten: new member
    50-100 berichten: junior member
    100-300 berichten: member
    300-500 berichten: full member
    meer dan 500 berichten: advanced member[/list:u]
    Ik kan twee dingen doen. Of ik zet ze uit, of we bedenken er wat leuke vervangende titels voor.
    Roept u maar!
 
Hoi Lost,

ik snap heel goed wat je hier mee wil, maar ik zou er geen naam of rang aan hangen, maar een aantal kangoeroe's of koala's of emoe's, of iets dergelijks.
Het idee op zich spreekt denk ik wel aan.

Jeroen
 
Hmm... ik heb even wat zitten spelen en proberen. Wat denken jullie, zou dit wat zijn?

3.gif
 
De eerste is wel leuk, je kunt nog zien wat het is. Schiet me iets te binnen: is het mogelijk om zoiets met de southern cross the doen?
 
Ja, leuk het zijn suffe namen.

Op andere forums heb ik ook gezien dat je het uit kan doen, en dat men dan zelf een titel onder zijn naam kan verzinnen..
Kan dat hier ook?
 
"Jeroen said:
De eerste is wel leuk"]
Tuurlijk, alles kan. Ik heb een plaatje nodig (eentje die er in mini-formaat ook nog redelijk uitziet :wink:). Mocht je een mooi plaatje gevonden hebben, kun je die naar mij mailen (zie de knop onder dit bericht). Ik zal zelf ook eens rond kijken.

Ik denk wel dat ik in de tussentijd de clownfish ga gebruiken op het forum (zodat de duffe titels eindelijk vervangen kunnen worden).
 
Simone said:
Ja, leuk het zijn suffe namen.

Op andere forums heb ik ook gezien dat je het uit kan doen, en dat men dan zelf een titel onder zijn naam kan verzinnen..
Kan dat hier ook?
Is misschien wel een goed idee. Ik heb er in principe geen moeite mee om een custom titel te maken. Wat vinden jullie?
 
Lost said:
Simone said:
Ja, leuk het zijn suffe namen.

Op andere forums heb ik ook gezien dat je het uit kan doen, en dat men dan zelf een titel onder zijn naam kan verzinnen..
Kan dat hier ook?
Is misschien wel een goed idee. Ik heb er in principe geen moeite mee om een custom titel te maken. Wat vinden jullie?

Ja, ik ben erover uit dat ik dat het leukste idee vind.

Je kan namelijk altijd nog onder het plaatje zien hoeveel posts iemand heeft.
:)

Maar mij maakt het niet zoveel uit hoor.... :D
 
Back
Top