gecertificeerd kopie en employment statement

janita25

New Member
Hallo,


Ben inmiddels redelijk ver gevorderd met het verzamelen van documenten voor de skills assessment bij het ANMC
Heb net de gecertificeerde kopies binnen van alle documenten maar ik kom erachter dat er geen adres van het notariskantoor op zit en telefoonnummer terwijl de ANMC dit wel vraagt. Oeps!!
huh.gif

Hoe erg is dit denken jullie?? DE kopies zijn wel voorzien van datum, naam notaris en de stad, handtekening, stempel en de verklaring in het engels..


Verder ben ik toegekomen aan de employment statement (niet de reference..) Ik begreep dat door de werkgever hierin beschreven staat:
- contract (full time/ parttime, permanent/ temporary)
- beroep dat je uitoefent en in het kort je verantwoordelijkheden.
- aantal uren dat je werkt
- wanneer in diensttreding

Vergeet ik nog iets??


groetjes janita
 
Hey Janita,

Empoyment statement is je werkgeversverklaring in het engels. Gewoon even aan P&O vragen of ze dat voor je maken. Je taken en verantwoordelijkheden hoeven daar niet in, want die staan als het goed is al in je referentie letter van je baas.
Is het nog gelukt om al je schooluren op papier te zetten?
Succes met de verdere aanvraag!
 
Hee Janita,

Ik heb in het employer statement nog 1 zinnetje erbij....dat ik een supergoeie nurse en werknemer was!
Mijn gelegaliseerde kopieën heb ik in het gemeentehuis laten doen, er stond dan alleen adres(geen telefoonnummer) op. Is goed gekeurd door het ANMC. Msschien kan het notaris kantoor je nog een brief sturen op (eigen briefpapier met conatctgegevens) waarin ze verklaren al jouw papieren te hebben gelegaliseerd. Dan doe je die erbij.

Zo..nu ga ik verder met wachten op 1 juli...

Greetz, Mien
 
Bedankt voor de tips meiden!!

Ik vraag maandag gelijk een statement op bij P & O, en hopelijk krijg ik binnenkort bericht van het ANMC. Ik had het voorstel inderdaad al gedaan om een brief van het notariskantoor er bij te laten voegen. Hopelijk is dat voldoende....
Het is ook gelukt met de verantwoording van alle uren gelukkig!!

Nu moet ik het e.e.a. nog vertalen en hopelijk kan ik de aanvraag dan binnenkort versturen!!

Succes met wachten Mien. EN hoe bevalt het jou in Queensland, behalve de tropische regenbuitjes Nien?? Heb je al een baan??

groetjes janita
 
Ik kreeg vandaag bericht van het ANMC. Een handtekening en stempel van de notaris is voldoende. Dat valt me mee!
afro.gif
 
Back
Top