Geen gezeur meer over het weer! Waar?

De ouders van good mate Kym wonen in Adelaide,
In de periode van Juni July Augustus  dan is het blijkbaar erg koud in Adelaide.
Hier is het heerlijk zomers weer , overdag 30 graden snachts 19 graden, geen humidity, tenminste niet wat het hier kan zijn.
Die ouders komen dan hier voor enkele weken (10)....

He dat is slim, mot je ook doen, je leest de krant en als je denkt daar is het goed dan rees je ernaar toe.
Zal je baas leuk vinden :lol: :smile:

Jack :evil:
ps; anders is Barcelona ook niet verkeerd. amigo
 
Te heet, te koud, te droog te vochtig.
Hollandse bekakte gezever, wil wel emigreren maar ik wil het zo hebben zoals ik dat wil......
Dat gaat eenmaal niet met het weer, doet me denken aan dat programma met die bekakte wijven vrouwen ''bridezilla''.

succes met in het rond rijden :wink:

Jack :evil:
 
[quote author=Sjacka link=topic=8101.msg106227#msg106227 date=1199086777]
Wanneer we vanavond de hoofdprijs in de oudejaarsloterij winnen gaan we eerst een paar jaar rondtrekken. Kunnen we het klimaat eens rustig bestuderen voordat we een keuze maken :wink:
[/quote]

Sorry, wij winnen vanavond de Staatsloterij. We heben wel een half lot, dus als je wilt mag je de andere helft.

[quote author=Rixta link=topic=8101.msg106174#msg106174 date=1199048240]
Sorry, maar Australiers zeuren minstens zo hard over het weer als Nederlanders. En ze zeuren ook net zo hard over het weerbericht dat nooit helemaal goed is. :lol:
Als je ergens wilt wonen waar het weer geen constant onderwerp van gesprek is zul je ergens heen moeten waar het weer ernstig voorspelbaar is. Een land met een natte en droge tijd of zo.

Groetjes,
Rixta
[/quote]

Schiet me te binnen: Vrienden van ons wonen in Brisbane en gingen ergens naar toe waar ze 15 minuten te vroeg waren en hebben in de auto gewacht, omdat het buiten te koud was. Het was 23 graden!  :grin:
 
[quote author=perthpete link=topic=8101.msg106197#msg106197 date=1199063275]
Inderdaad: één buitje van een paar minuten is ook een regendag. [/quote]

Oooo, maar dat kan ik hebben :up: het zijn die eindeloze druppeldagen waar ik errug humeurig van wordt... :depressed: :cloud: :depressed: :cloud: :freezing: :depressed: :freezing:
 
Ik heb alle niet weer gerelateerde berichten verwijderd. Ook is het kletsdoos, wel graag een beetje on-topic blijven. De relatie staatloterij-weer ontgaat mij een beetje. We gaan gewoon lekker schoon het nieuwe jaar beginnen.
 
Back
Top