geen vriendelijke ielstdocente

[quote author=Jeanine link=topic=3765.msg47140#msg47140 date=1139475379]
Hoi Tum,

Volgens mij zegt jouw text niet dat de IELTS test 12 maanden geldig is, maar binnen 12 maanden naar aanvraag van het General Skilled Visum moet worden afgelegd.

Tenminste dat is wat ik uit de tekst haal.

Hgr, Jeanine
[/quote]

Hé Jeanine, dat klopt, maar dan moet je inderdaad je aanvraag binnen dat jaar kunnen doen, je aanvraag is dan ontvangen en je IELTS kan dan niet meer verlopen. Zo had ik het tenminste gelezen.

Groetjes Miran  :)
 
Lastig he, om er helemaal uit te komen...  :x :x
Zelf heb ik in okt 2005 in een dorpje Armidale de IELTS test gedaan, de Academische aangezien er geen General was rond de tijd die ik nog had in Oz... Ook goeie punten behaald maar ben ook bang dat ik deze overnieuw moet doen aangezien ik mn aanvraag voor skilled migration pas na 12 maanden werken VOORAF aant opsturen vh visum mag opsturen... Kom dus net 1-2 maandjes te kort misschien, ontzettend balen!!! Wie weet het ware antwoord...? :|
 
Als ik het goed heb is de IELTS test voor migration naar New Zealand  2 jaar geldig.
Australia 1 jaar.....
:up:


Jack :evil:
 
Dan hoop ik dat t NIET goed is... Zou me veel tijd, energie en geld (en niet te vergeten grijze haren) besparen...
 
[quote author=trees link=topic=3765.msg46434#msg46434 date=1139057238]
Hoi,
Hier even een bericht van Trees. De uitslag van mijn Ielts is binnen. Ondanks mijn onprettige docente had ik de volgende cijfers listening 6,5 Reading 7, Writing 7, Speaking 7

Groetjes Trees :lol:
[/quote]

Hier in Australie kun je geen 0.5 krijgen, ik heb minimaal een 6.5 op elk onderdeel nodig en dat wordt dan automatisch een 7. Geven ze in NL wel b.v. 6.5?

Na 2 keer IELTS heb ik een 6 op schrijven en een overall score van 7.5. Helaas levert dat geen registratie op bij de Nursing Board en ik zoek nu naar mogelijkheden om in ieder geval die 6.5 te kunnen leveren.

Annelies

Annelies
 
In NL geven ze wel halve punten. Je overall band score wordt naar boven afgerond, maar dat geldt dan weer niet voor de DIMA. Die kijken echt naar de punten die je gehaald hebt.
 
[quote author=Annemiek link=topic=3765.msg61359#msg61359 date=1149152120]
In NL geven ze wel halve punten. Je overall band score wordt naar boven afgerond, maar dat geldt dan weer niet voor de DIMA. Die kijken echt naar de punten die je gehaald hebt.[/quote]

Triestig  :cry: maar waar  :cry:

Hang on,

Jack :evil:
 
ik had een 6.5, een 6, een 7 en een 8 en dat werd een overall score van 7. Ach jaaa.. ik hoefde toch maar een 4.5 te halen. Eens zien hoe het aan het einde van dit jaar gaat als we weer mogen...
 
hhhheeeeuueuuhhhmm ...ik mot  :thinking:

[quote author=Annemiek link=topic=3765.msg61395#msg61395 date=1149166513]
ik had een 6.5, een 6, een 7 en een 8 en dat werd een overall score van 7. Ach jaaa.. ik hoefde toch maar een 4.5 te halen. Eens zien hoe het aan het einde van dit jaar gaat als we weer mogen...[/quote]

Je hoefde maar een 4.5 te halen en van het einde van het jaar ga je weer op.....

Maar dat hoefd dan toch niet, dit is toch voldoende ...offe ben ik nu van de kaart geblazen..

Ook last van een duiveltje...Annemiek :-D


Jack :evil:
 
Back
Top