Geert Wilders cleared to visit Australia for party launch

Ja echt de kleinzieligheid ten top, je zal wel weer gaan mouwen tegen de moderator dat het beledigend is, so be it want jij kunt niet tegen een beetje waarheid als iemand anders je eens een keer van leer geeft, zielig mannetje hoor....
Haha die is leuk, moet ik opnieuw M5 gaan aanhalen. Wie had dat gedacht! De moderator had op geheel eigen initiatief jouw bericht als ongepast bevonden, evenals andere gerespecteerde forumleden.
 
@HardCore: Discussies over politiek doen altijd veel stof opwaaien, maakt niet uit om wie het gaat ;). Ik vermijd het hele topic het liefste op mijn werk en bespreek het alleen met mijn partner. Een collega van me is ook eens over de politiek begonnen, was nog niet eens een heel uitgesproken mening maar het eindigde in een hele verhitte discussie en 2 collega's die mekaar niet meer kunnen luchten of zien.

Ik geniet ondertussen van mijn zelfgemaakte ranja en lees even bij op het forum :)
 
Verstandig...

Op zich is het niet verkeerd om de zienswijze van anderen in aanmerking te nemen. Die kun je vervolgens toetsen of het binnen je eigen ideeen past. Maar dikke bak ruzie maken over een verschil in politieke zienswijze, daar kom je op de werkvloer niet verder mee.

Enjoy de ranja:up: en Xpdite :up:
 
Back
Top