geldigheid paspoort

Barb

New Member
We willen volgende week alle stukken naar DIMIA sturen, maar zag gisterenavond dat het paspoort van mijn man geldig is tot 23 april 2008.

Nu weet ik dat je paspoort minimaal 2 jaar geldig moet zijn, maar moet het 2 jaar geldig zijn op het moment dat je de aanvraag verstuurt of moet het ook tijdens de aanvraag nog 2 jaar geldig zijn??

En stel dat ik het paspoort ga vernieuwen is het dan een probleem dat bij de skills assessment stukken de oude paspoort gegevens zitten?
 
Volgens mij kun je gewoon de aanvraag versturen maar zodra er een nieuw paspoort is, moet dit doorgegeven worden aan de persoon die jullie dossier behandeld. Daar ligt mij tenminste iets van bij.

Groetjes,

Erna
 
wij hebben hetzelfde gedaan, op een oud paspoort de skills assesment en de visumaanvraag gedaan, en met de medicals een "notification of changes" formulier met een gewaarmerkte kopie van de nieuwe paspoorten gedaan, geen probleem !  :up:
 
Yep, same here.. Aanvraag met oude paspoort, en bij verzoek om VOG etc inderdaad via notification of changes het nieuwe paspoort aangemeld (met kopie, ik dacht zelfs van zowel de oude als de nieuwe paspoort).
M.vr.gr.
Perthpete.
 
Tja ik heb net een nieuw studentenvisa voor 2 jaar gekregen en daar staat zeer expleciet in dat mijn paspoort nog minimaal 6 mnd geldig moet zijn; mijn huidige paspoort is geldig tot december 2007 en ik moet dus over anderhalf jaar bij de Nederlandse ambasade in Perth gewoon een nieuwe aanvragen (duurt ongeveer 3 weken)

Cheers Jan Martijn
 
Back
Top