Geldigheid werkervaringspapieren

Charlot

New Member
Omdat ik denk dat ik niet meer heel lang bij mijn huidige werkgever zal zitten en ook niet weet of we naderhand nog zo’n warme band zullen hebben, zit ik er over te denken alvast info over mijn functie-inhoud op te stellen en te laten tekenen als bewijs van mijn werkervaring op mijn juiste functiegebied.

Maar zit hier ook een verloop van geldigheid in van die datum? Ik kan mijn voorstellen dat mocht Vetasses gunstig voor mij uitpakken, ik over een maand of 6 wellicht een aanvraag kan indienen waarbij ik deze gegevens nodig heb. Zijn ze dan nog ‘geldig’ met een datum van enkele maanden daarvóór?
 
Ja hoor, Het is juist heel slim en doordacht van je om dit alvast te maken en te laten ondertekenen (en als het je lukt in het Engels, maar dat zal lastiger worden?).

Werkreferenties verlopen niet. Er staan immers de juiste data in van wanneer tot wanneer je werkzaam bent geweest (of in ieder geval vanaf wanneer.........)
Het enige wat belangrijk is, is dat je werkervaring recent moet zijn voor de visum aanvraag.

Dus ik vind het gewoon een handige zet van je!

henriette
 
Het is inderdaad wel een goed idee om dat nu alvast te gaan doen. Het idee spookte bij mij ook al een tijdje door mijn hoofd, maar ik zat een beetje met hetzelfde. Zou de geldigheid er niet van verlopen. Niet dus!

Thanx!

Cath
 
Back
Top