Gemeubileerd huis aan het water te huur in Port Adelaide in aug/sept/okt 2019

Dibs

New Member
Hi everyone! Ik ben in 2009 in het prachtige South Australia aangekomen en heb heel veel gehad aan de informatie op deze site. Voelt nog als de dag van gister hier aan te komen, met slechts een koffer en heel veel verwachtingen. De mijne zijn zeer zeker overtroffen - de lifestyle is second to none! Nu heb ik ook erg geboft met een prachtig huis aan het water (Port River), en vanuit de woonkamer zie ik bijna elke dag dolfijnen voorbij zwemmen :) Datzelfde huis is nu te huur vanaf eind aug 2019, want dan ga ik namelijk op vakantie naar Nederland. Het huis is twee verdiepingen en helemaal gemeubileerd en ideaal voor migranten die net als ik voor een paar maanden wat zoeken om zich te settelen. Je hoeft alleen een koffer mee te nemen; alles is in huis en mag je gebruiken, van de kayaks tot de Weber en de hangmat. Als ik mijn kosten eruit heb, is het win/win! Ik zou het fijn vinden om startende migranten ook op weg te helpen, net zoals ik dat zelf ook heb gehad, niet alleen met woonruimte maar ook met adviezen over de omgeving, werk, wonen etc. En mocht je iets eerder arriveren en later vertrekken is het ook geen probleem, er is ruimte zat. Laat me weten als je geinteresseerd bent of foto's wilt zien, of vragen hebt, no worries! Cheers! Dibs
 
Last edited:
In the mean time, wil je je misschien een beetje uitgebreider voorstellen? Wellicht kunnen wij wat van jou opsteken je bent tenslotte al een tijdje hier!
 
Sure - in 2009 naar SA vertrokken met een skilled visum, via Buysse. In marketing en communicatie gewerkt in government (state and local) en run nu mijn eigen bedrijfje. Hier wonen en werken heeft mijn (al hoge) verwachtingen overtroffen, wat een geweldige staat, en land! :)
 
Back
Top