Geslaagd!!!

Simone

XPdite Hero
Woohooo, Geslaagd! (voor mijn HBO- facility management, ben nu 'Bachelor of Business Administration" :lol: )

Een 7 voor het product(verslagen) en proces(projectmatig werken)
Een 8 (!) voor het eindgesprek, waarin ik een betoog moest houden, met 2 stellingen, en toen 35 minuten discussie om te zien of ik managementvisie heb, en strategisch kan denken. Vond dat eigenlijk best meevallen! :D

Nu 2,5 week vrij, en dan vliegen!!!!!!! :shock: :D


Sander, hoe gaat het trouwens met jou afstuderen???
 
Simone said:
Woohooo, Geslaagd! (voor mijn HBO- facility management, ben nu 'Bachelor of Business Administration" :lol: )

Een 7 voor het product(verslagen) en proces(projectmatig werken)
Een 8 (!) voor het eindgesprek, waarin ik een betoog moest houden, met 2 stellingen, en toen 35 minuten discussie om te zien of ik managementvisie heb, en strategisch kan denken. Vond dat eigenlijk best meevallen! :D

Nu 2,5 week vrij, en dan vliegen!!!!!!! :shock: :D


Sander, hoe gaat het trouwens met jou afstuderen???

Ha Simone,

Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd!!! :D
Mooie cijfers trouwens!

Mijn afstuderen vordert langzaam maar zeker, het gaat best goed. Ik hoop halverwege augustus klaar te zijn, maar of ik dat red is nog niet helemaal zeker.

Wow, over 2,5 week op naar Perth!! Spannend! Moet je nog veel regelen of valt dat wel mee?
 
Hi Simone

GEFELICITEERD!!!
Ik heb mijn propaedeuse gehaald voor HBO Tolk Vertaler Engels en Frans naar Nederlands...
Voor mij nog 2 weekjes en dan zit ik al in Oz!!!

Anne Marie
 
Congratulations, Simone en Anne-Marie ! Wat een prachtcijfers, Simone ! Jullie zullen wel blij en opgelucht zijn dat je dit erop hebt zitten ! :D

Nog maar twee weken en twee en een halve week en dan naar Perth ! Good on ya mate ! :wink:
 
Anne Marie said:
Hi Simone

GEFELICITEERD!!!
Ik heb mijn propaedeuse gehaald voor HBO Tolk Vertaler Engels en Frans naar Nederlands...
Voor mij nog 2 weekjes en dan zit ik al in Oz!!!

Anne Marie

Proficiat Simone en Anne Marie.

enne succes in Oz.

cheers
 
Bedankt allemaal!

Anne Marie ook gefeliciteerd!

Sander succes!

Niet veel meer te regelen eigenlijk. Moet nog steeds een paar adres wijzigingen doorgeven.... :roll:
Verder uitschrijven overal.
Tja, en banen blijven zoeken, maar ik zie niet echt wat.

Eerst 2 weken logeren we bij mijn vriendin en haar zusje in Leederville, had ik dat al verteld?
Heel mooi dicht bij het CBD, dus da's mooi geregeld!

:D
 
Wat goed! Helemaal super! Nu kun je beginnen aan je nieuwe leven! Geniet van je laatste weken in Nederland....

Groeten,

Claire
 
Hee Simone en Anne Marie, gefeliciteerd!!
Wat een heerlijk vooruitzicht om zo snel al naar Australië te gaan, met de Hollandse zomer wil het toch niet echt lukken....
 
Dank jullie wel!


Ik hoop nog op 2 weken zon hier, heb namelijk niks te doen! :D
En ben trouwens ook al wel bruin, van Barcelona laatst, maar het kan nog wel ietsje meer! ;)

Morgen met mijn moeder naar Leiden. Ben ik nog nooit geweest en ik kan nog gratis reizen met de OV.

Iemand nog leuke goedkope ideeen verder? (ik kan niet echt winkelen, want koffer is al vol! :D )
 
Simone said:
Iemand nog leuke goedkope ideeen verder? (ik kan niet echt winkelen, want koffer is al vol! :D )

Hoop dat je een leuke dag in Leiden hebt gehad, over die koffer had het er met Mrs. P vandaag over. Hoeveel koffers per persoon mag je meenemen als je gaat emigreren, wij zijn met 6 personen?
 
Je mag 20 kilo meenemen normaal gesproken. En 5 kg handbagage.
Soms, als je een permanent visum hebt, krijg je meer. Ik zou de maatschappij bellen.

Bij ons lukte dat niet, want we hebben tickets in de aanbieding. En sowieso waarschijnlijk niet omdat Pascal's visum (nog) temporary is(en ik vrees die van jullie ook?)
Maar gewoon proberen!

20 kg is ongeveer 1 grote koffer.....
Ik heb 2 broeken mee, 3 truien, ondergoed en t-shirts voor 7 dagen. Een paar gympen in de koffer, 2 handdoeken.
Verder dan wat ik aan heb(de zwaarste dingen), en een beaty case bij de handbaggage. (die 5kg kun je kwijt in zo'n kleine koffer, en dan mag je nog een handtas of camera tas mee (of beauty case in mijn geval!!!)
 
Simone said:
Iemand nog leuke goedkope ideeen verder?

Ik heb nog Air Miles Vouchers liggen van Six Flags en van Diergaarde Blijdorp ! Het kost je niks dus als je geïnteresseerd bent ?
 
Aussielover said:
Simone said:
Iemand nog leuke goedkope ideeen verder?

Ik heb nog Air Miles Vouchers liggen van Six Flags en van Diergaarde Blijdorp ! Het kost je niks dus als je geïnteresseerd bent ?
Ahh, ben bij allebei al geweest!
Maar bedankt! :)
 
Back
Top