Getronics collegae op dit forum?

GeertLaanstra

New Member
L.S.

Via deze nieuwe tipoc wil ik eens kijken of er ook collegae zijn die op dit moment bij Getronics Australia (Brisbane en omgeving) werken en of er lezers zijn die kennissen hebben die bij Getronics Australia werken.

Ik ben namelijk in Nederland werkzaam voor Getronics PinkRoccade en ga begin volgend jaar emigreren naar Australia (Brisbane) met mijn vrouw, Hillegien en dochter Lara.

Nu heb ik binnen Getronics zelf een aantal officiële wegen die ik kan bewandelen maar deze iets minder formele weg wil ik zeker niet onbenut laten.

Dus nogmaals de vraag: zijn er ook Getronics collegae op dit forum of lezers die mensen kennen die bij Getronics Australia werken?

Ik hoor het wel en alvast bedankt voor het lezen!

Geert.
 
Hey Geert,

Tot 01-04-2006 werkte ik in Nederland voor GetronicsPinkroccade (ruim 6 jaar). Ik heb ook eerst intern geprobeerd om wat te regelen/contacten te leggen...zonder succes. Toen ik eenmaal in Australie was heb ik een open sollicitatie naar hun gestuurd.....ook zonder succes. Er waren simpelweg geen vacatures. Getronics is hier (Australie/Brisbane) volgens mij ook veel en veel kleiner dan in NL.

Ik heb toen in Brissy hier en daar wat gesolliciteerd bij andere bedrijven en had in no-time een leuke job. (Er worden heel erg veel IT-ers gevraagd!)

Zoek maar eens op deze sites:

www.mycareer.com.au
www.careerone.com.au
www.seek.com.au

(je kan online solliciteren)

Succes!

Joep
 
bezint eer ge begint:

http://www.nu.nl/news/793512/32/Getronics_schrapt_meer_dan_duizend_banen.html
 
Back
Top