getuigschrift IEaust versus DIMIA....help

Frank100

New Member
Hallo allemaal,

Ben druk aan het ploeteren op mijn CDR (wat een K.. klus).

Mijn getuigschriften, volledig opgesteld zoals IEaust dat voorschrijft druppelen langzaam bij me binnen. Ik zit nou net even in het booklet (skilled independent) te bladeren en kom tot de schrikbarende conclusie dat DIMIA weer iets extra in je getuigschriften wil hebben (wat IEaust niet voorschrijft-> 5 main duties?!?!?!

Wij heeft hier ervaring mee? Kan ik gewoon dezelfde getuigschriften voor Dimia aanhouden die ik voor IEaust heb gebruikt, of moet ik weer bij al mijn voormalige werkgevers langs of ze er toch nog weer een regel bij willen typen (ze zien me al aankomen)?

Ik hoop dat jullie een positief bericht voor me hebben!!

Gr Frank
 
Frank, ja, heel vervelend is dat.

Beetje laat nu natuurlijk, maar je moet inderdaad ook goed kijken naar wat DIMIA van je wil en niet alleen wat de skills assessment authority van je wil weten. Ik denk dat 5 main duties een richtlijn is. Sommige beroepen hebben niet eens 5 main duties. Je getuigschriften zullen op zijn minst toch een omschrijving van je beroep moeten bevatten. En of dit 3 of 8 main duties zijn dat maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang de beschrijving maar uitgebreid en duidelijk genoeg is. Daarnaast moet je ook het genoten salaris er in hebben staan.

:up:
 
Back
Top