Gezocht: appartement in Sydney

Dag allemaal,
Voordat we in juli naar Melbourne gaan, woont mijn man voor 4 maanden in Sydney. Zijn werkgever heeft voor de maand maart een mooi appartement geregeld ( voor 900 dollar per week!!). Nu is hij op zoek naar iets voor de periode april -juni 2014 voor liefst de helft van de prijs en gemeubileerd. Hij zoekt al op Domain en RealEstate en heeft een makelaar ingeschakeld maar het blijft lastig, zeker voor zo een korte periode. Als jullie tips hebben, please let me know! Oja, het is een gezellige, nette en sportieve man van bijna 43 jaar. :)
 
Ik denk niet dat een gemeubileerd appartement in Sydney haalbaar is binnen dat budget. Als ik jullie was zou ik gaan kijken naar een house sit. Meestal gratis en van alle gemakken voorzien. Een goede site waar veel in Australia op staat is trustedhousesitters. Succes!
 
Het kan wel, maar je moet niet te veel eisen hebben. Sydney is schreeuwend duur namelijk.
Mijn man huurt een kamer (lees studentenversie) voor 250 dollar per week in Annandale, met gedeelde alles.
Gevonden via Gumtree, kijk daar maar eens op, maar nogmaals, niet gemakkelijk en veel kaf tussen het koren.
Succes!!
 
Als manlief woonwerkverkeer niet heel erg vindt: ga richting Blue mountains, daar huur je voor een bedrag tussen de 400 en 500 dollar een huis met drie slaapkamers. En er is een goede treinverbinding met de stad. Een heel appartement in Sydney voor dat bedrag kun je waarschijnlijk wel vergeten. Er worden ook wel woningen gedeeld, misschien is dat nog even een optie.
 
Als manlief woonwerkverkeer niet heel erg vindt: ga richting Blue mountains, daar huur je voor een bedrag tussen de 400 en 500 dollar een huis met drie slaapkamers. En er is een goede treinverbinding met de stad. Een heel appartement in Sydney voor dat bedrag kun je waarschijnlijk wel vergeten. Er worden ook wel woningen gedeeld, misschien is dat nog even een optie.
Tja mijn man werkt 16 uur per dag, dus pendelen is geen optie, maar misschien in dit geval wel.....
 
Back
Top