Gezocht: IELTS oefenmateriaal

skippie

XPdite Sponsor
Hai, is er iemand  die van zijn/haar IELTS oefenmateriaal of boeken af wil? We kunnen wel wat gebruiken.

Het liefst zou ik deze willen hebben : Official IELTS practice material.(Die je kunt bestellen bij IELTS.org)
Maar dan niet de editie van sept 2007, die hebben we n.l al. Het mogen ook oudere exemplaren zijn.
Dit vond ik perfect oefenmateriaal , omdat je dan ook precies oefent wat je tijdens de echte test ook moet doen.

Laat me maar weten wat je hebt en voor welke prijs je het wilt verkopen.

Thanks, Ingrid  :cool:
 
Hoi Skippie, wij hebben nog twee exemplaren liggen, voor het geval dat je nog niet voorzien bent. Het betreft een boek updated January 2005, en de tweede is Ielts Practice Tests Plus 2 ( een dik boek met test-cd's bij). Samen voor € 25,00 exclusief verzendkosten? Groetjes Polsie.
 
Hoi Ingrid,

alles goed verder ?
Ik heb de IELTS voorbereiding online gedaan met Scotts English Success:
http://www.scottsenglish.com/ielts/pages/home.asp

Erg duidelijk en gemakkelijk aangezien he verschillende niveau's kan doen.

Gr,
Johan
 
Ik sluit me aan bij de tip van Ingriddh. Scotts English Success is super handig. Niet duur voor het oefenmateriaal dat je ter beschikking krijgt. Let alleen op dat het oefenmateriaal gebaseerd IELTS Academic modules.
 
Hey!

Over een klein tijdje - hoop ik - mag je mijn boek en cd zo hebben. Zelf hebben we hem ook gekregen van iemand op het forum. En dan geef jij het ook weer door of zo?! Leuk: een doorgeefboek.. :grin:
Als je er meer haast bij hebt - en getuige jouw en andere reactie's bij de topic over de kredietcrisis, vermoed ik van wel - kan je misschien ook een en ander van de bieb halen.

Trouwens, nog even over die krediettopic, je schreef dat Rob van M2A je gerustgesteld had.
Kan je vertellen hoe, want ik maak me dus ook wel zorgen.
Bij ons stagneert het nu op de IELTS van Manlief ( hebben we het al eens over gehad) en ik voel me gehaast door die vermoedelijke dreiging van terugdraaiing van het aantal visa!

Groetjes,
Marika
 
@ Polsie, k zal er nog heel even over nadenken.( niet perse vanwege de prijs hoor )
@Johan, thanks voor de info!Verder gaat het redelijk.... we zijn nu bij het staduim vertalen/certificeren en ik vindt het heel ingewikkeld! ( en we moeten binnekort verhuizen, dus druk druk druk )
@ Marika, we hebben nog geen datum gepland voor de IELTS, want we zitten met het certificeren en verhuizen, maar we zullen wel binnekort inschrijven. Tegen de tijd dat je je boek uit hebt, laat me het toch maar weten, leuk idee!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me toch wel (weer)een beetje zorgen maak. Rob had een verklaring waarom wij ons niet perse zorgen hoeven te maken, maar dat ging meer over het beroep van mijn vriend, maar hij zal wel nodig blijven.
Maar de tijdelijke vermindering of evt stop van visa is natuurlijk wel een eng iets! En aangezien we nog niet zo ver zijn dat we snel alles kunnen inleveren,zullen wij ermee te maken krijgen.

Groetjes Ingrid
 
Klopt het dat je ook voor een IELTS test in Den Bosch terecht kunt?
Dat wist ik niet!Of zit ik nu niet goed te kijken?www.ielts.org---> test centre
We zullen ons maar eens aanmelden.( [size=6pt]met knikkende knietjes [/size] )
 
Back
Top