Gezocht: Onderdak in Sydney 20 december tot 5 januari

Suzanne Jonker

New Member
Hoi allemaal,

mijn vriend zit een half jaar voor stage in Sydney. Nu zou ik van 20 december tot 5 januari naar hem toe gaan maar nu blijkt dat hij in een huis zit waar mannen en vrouwen echt niet bij elkaar mogen slapen. Nu kunnen we proberen voor die periode hostels te boeken maar dat kost nog weer een heleboel extra geld.
Nu is mijn vraag: is er iemand die goedkoop onderdak weet, tips voor ons heeft of misschien voor de periode van 20 december-5 januari "oppas" voor zijn huis/appartement zoekt? (evt. wel tegen betaling).
Alvast bedankt!

Groet, Suzanne Jonker
 
Hee,

wij zitten er vanaf 4 december en zijn ook volop op zoek naar onderdak :)

voorlopig zeggen alle appartementen/huizen/studio's dat het veel te vroeg is om iets te huren.. (ze kunnen het niet ongehuurd laten voor zo lange tijd, begrijpelijk).. ze zeggen allemaal dat je pas 2 weken op voorhand contact moet opnemen..

dus wij gaan zoeken naar hostel of vakantiewoning voor de eerste 2 weken dan dan ter plaatse iets zoeken om te huren..via internet is wel handig voor een idee op te doen, maar je moet de wwonplaats misschien best toch in persoon eens bekijken..

moesten we iets vinden breng ik je wel op de hoogte..

Groeten Pieter en Jessica
 
Hou er alvast rekening mee dat hotels e.d. in deze periode extreem duur zijn vanwege Oud en Nieuw en vaak al ver van te voren vol geboekt zitten .... Wij spreken uit ervaring
 
Back
Top