Ghan special van 17 uur op SBS

de 3 uur special was pretty cool....hoping in a couple of years I can be driving that awesome train :)
 
de 3 uur special was pretty cool....hoping in a couple of years I can be driving that awesome train :)

Maar eerst moet je leren om te staken @Katjavdl !

29 Januari geen treinen, want de machinisten willen in vier jaar tijd 26% meer salaris verdienen! En ze verdienen al gemiddeld $110,000 per jaar. Had ik maar geen vak geleerd :)

Tijd om de machinist te automatiseren. Kan niet ingewikkeld zijn.
 
Maar eerst moet je leren om te staken @Katjavdl !

29 Januari geen treinen, want de machinisten willen in vier jaar tijd 26% meer salaris verdienen! En ze verdienen al gemiddeld $110,000 per jaar. Had ik maar geen vak geleerd :)

Tijd om de machinist te automatiseren. Kan niet ingewikkeld zijn.
Hmmm...driverless trains...als dat nu toch eens mogelijk was... of of...
 
staken kan ik als de beste @FritsC
daarom kreeg ik een oprotpremie bij vertrek HC haha, fijn met zijn allen in de bus naar Den Haag, leuk uitje en kon ik op kosten van de baas gelijk al mijn collega's uit andere vestigingen gedag zeggen, Top!

en ja meer salaris....zeg ik geen nee tegen....alleen dat is niet de reden voor de staking. Maar zo brengen ze het wel natuurlijk in NSW Gladys en haar vriendje lol
 
staken kan ik als de beste @FritsC
daarom kreeg ik een oprotpremie bij vertrek HC haha, fijn met zijn allen in de bus naar Den Haag, leuk uitje en kon ik op kosten van de baas gelijk al mijn collega's uit andere vestigingen gedag zeggen, Top!

en ja meer salaris....zeg ik geen nee tegen....alleen dat is niet de reden voor de staking. Maar zo brengen ze het wel natuurlijk in NSW Gladys en haar vriendje lol
Dit is een quote van de union-baas Claassens in de SMH vandaag: "Members will not take 2.5 per cent – I can guarantee that". Ik lees verder niets over andere eisen. Ga me dan dus niet vertellen dat het niet om het geld gaat.
 
Back
Top