Gijzeling in Sydney

Mayke&Rikki

XPdite Sponsor
Heftig nieuws vanochtend over de gijzeling die gaande is in Sydney.
Ik hoop dat alle xpdite-ers in Sydney veilig zijn.

Sterkte downunder allemaal, dit is niet niks!
 
Nou zeker, we hadden daar allemaal aan de koffie kunnen zitten. Inmiddels zijn er 5 mensen vrijgelaten. TV draait hier overuren. Duimen voor een goede afloop...
 
Ik had daar in de buurt vanmorgen een job interview, mensen waren echt bang. Erg verontrustend vond ik het. Nu kijken wat er in de nacht gaat gebeuren. Australié bidt voor een goed einde. Dus wij ook.
 
Ja echt heel scary, hopelijk vallen er geen slachtoffers. Het lijkt erop dat het 1 man is, en dat er al mensen hebben kunnen ontsnappen getuigt niet echt van een goede organisatie... we hopen hard op een goede afloop en leven mee met de gegijzelden:(
 
Kippenvelmomenten vanmorgen toen ik het nieuws zag! Nog steeds zijn delen van het CBD afgezet en worden er bloemen gelegd. Vanmorgen zei iemand op de radio: Australia lost its innocence last night... Hoewel geen georganiseerde terroristische daad, maar een idioot, toch wel heel dichtbij en het raakt onschuldige mensen. En dat vind ik zelf toch wel het engst. Blij dat je niet bij Lindt solliciteerde op dat moment Katja!
 
Back
Top