Goed nieuws voor tradesman!

Tradie is geen slechte tak van sport in OZ.

(Wel even opletten dat dit lovende stuk door bedrijf gepubliceerd wordt die garen spint bij positief Visa nieuws :rolleyes: Meer Potentiële Visa aanvragers is meer inkomsten voor hen )
 
Tradie is geen slechte tak van sport in OZ.

(Wel even opletten dat dit lovende stuk door bedrijf gepubliceerd wordt die garen spint bij positief Visa nieuws :rolleyes: Meer Potentiële Visa aanvragers is meer inkomsten voor hen )

Dat is waar, maar er worden wel specifieke beroepen aangegeven, dus dat is wel weer positief.
 
Yep, zeg ook niet dat het geen goed nieuws is hoor ;) Maar het viel me op dat er een job in mining genoemd werd (niet voor jouw van toepassing) terwijl dat nu juist de sector is die niet echt lekker draait. Dus vandaar mijn 'kritische' noot.

Kijk ook eens op Seek of in andere 'officiële' bronnen hoe de markt voor jouw beroep is. Als ik zelf ergens iets lees over mijn markt/beroep check ik ook of meerdere bronnen ongeveer hetzelfde zeggen voor ik het 'vertrouw'. Maar ik hoop dat dit gewoon goed nieuws is voor je. Het is je/jullie gegund! :up:
 
Ik kan toch echt geen fatsoenlijk werk vinden.. Maar ik heb een ander probleem hier, hier is het, It's who you know, not what you know...

Ik had een cursus bij mijn vorige werk, daar sprak ik met de baas van een bedrijf van waar we ook 2 op cursus hadden, hij klaagde dat hij niemand kon vinden, een tak van werk dat erg zeldzaam is in Tasmanie.
Ik heb de opleiding en ervaring die hij zoekt, ik heb daar 3 keer mijn CV achter gelaten, nooit 1 reactie op gehad
 
Ik kan toch echt geen fatsoenlijk werk vinden.. Maar ik heb een ander probleem hier, hier is het, It's who you know, not what you know...

Ik had een cursus bij mijn vorige werk, daar sprak ik met de baas van een bedrijf van waar we ook 2 op cursus hadden, hij klaagde dat hij niemand kon vinden, een tak van werk dat erg zeldzaam is in Tasmanie.
Ik heb de opleiding en ervaring die hij zoekt, ik heb daar 3 keer mijn CV achter gelaten, nooit 1 reactie op gehad

Kloten om te horen man! Welke trade werk je in, als ik vragen mag? Is het moeilijk om in Tazmanie een job te vinden, of ook in een ander gedeelte van Australie? Ik hoop dat je snel wat vindt
 
Gewoon stalken, die lui. Bellen en langsgaan en nog een keer. Voet tussen de deur. Gewoon doen, je hebt niks te verliezen. Zet em op!
 
Haha, dat had ik al geprobeerd, deze week nog, nog nooit 1 reactie gehad.
Maar ik heb een stralingsveiligheids cursus gehad (CI5A), en ik heb gehoord hoe ze daar foto's maken, ik denk dat dat er iets mee te maken heeft.. ;)
 
Back
Top