Goede avond!

Cajendra

New Member
Hallo iedereen!

Ik surf al een poosje over deze website/forum en heb er veel tips vanaf kunnen halen. Ik heb alleen ook wat vraagjes van mezelf, dus vandaar dat ik me aangemeld heb.

Ff wat over mezelf:
Ik ben 21 jaar en van plan om over een jaar naar Queensland te verhuizen samen met mijn man. Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit in australie geweest, maar het heeft me altijd getrokken. Sinds een half jaar heeft mijn vader besloten dat hij zijn pensioen uit gaat zitten daar en heeft ons eigenlijk ook heel erg warm gemaakt daarvoor. We zijn het zo zat hier in Nederland en zien meer toekomst daar.

Hmm, meer weet ik even niet te vertellen, maar mochten er vragen stel ze gerust  :)

Grts Tanne  :cool:
 
Hoi Tanne

Welkom op het forum,enne geloof me als je er een keer bent geweest ben je.........
Trouwens een goed besluit van je vader,je kunt beter in Australie van je pensioen genieten als in Nederland.

Groetjes M5
 
Ja idd :) Hij is er ook al meerdere keren geweest en heeft mij eigenlijk een beetje aangestoken.. Australie heeft me altijd wel geintereseerd, maar zijn statement was toch de doorslag.. Mijn moeder is er alleen niet echt blij mee en is zelfs boos... Ben enigskind en zij blijft dan achter.. Ze wil ook niet achterna komen want ze heeft niks met OZ.. Meer mensen met dit probleem??

Grtz Tanne :cool:
 
Hoi Tanne

Lin(mijn vrouw)haar vader woont nu sinds 5 jaar in Ozzie en haar moeder woont hier in NL,aangezien ze een zeer hechte band met haar moeder heeft zal heimwee voor haar de grootste dreiging worden als in Australie zijn.Het is misschien niet makkelijk maar uiteindelijk moet je allemaal je eigen leven leiden.

Groetjes M5
 
Back
Top