goedkope tickets

marymary

XPdite Sponsor
Mijn schoonouders willen in de zomervakantie hierheen komen. alle goedkope vleigtickets lijken al weg te zijn. Of heeft iemand op dit forum nog een goeie tip, of zouden er nog aanbiedingen komen?

mary
 
Ik hoor nog steeds goede verhalen over de prijzen van Australian backpackers in Alkmaar, hebben daar een paar jaar geleden ook zelf de tickets gekocht en dat scheelde wel wat....

Zijn gewoon op internet te vinden...

groetZ JAP
 
Zoalshet er nu naar uit ziet gaat het ons 400euro per persoon kosten om in Australia (Sydney) te komen.
Ik hou je op de hoogte.

Jack :evil:
 
he Jack,

Lucky bastard,  :evil:
Hoe kom jij aan zulke aantrekkelijke tickets zo kort voor vertrek? :up:
 
[quote author=Jack link=topic=6507.msg80589#msg80589 date=1170675674]
Zoalshet er nu naar uit ziet gaat het ons 400euro per persoon kosten om in Australia (Sydney) te komen.
Ik hou je op de hoogte.
[/quote]

Wow, dat is wel heel goedkoop. Hoe heb je dat geregeld? :)
 
Broederliefde  :grin: :evil:

Via het reisbureau van mijn broer, 

Goede contacten goede sprongen..... :wink:

21 February gaan we via Singapore naar Brisbane.....

alles aan het regelen  , blij als ik daar ben.

Cheers,

Markwin

ps; Markwin  :? :x zullen jullie wel denken..... :lol:......allias Jack ...is my son.
 
[quote author=kookaburra link=topic=6507.msg80826#msg80826 date=1170959429]
enkele reis Jack/Markwin?? wij betalen 1069 PP... not fair  :cry:
[/quote]

hehum.. ik ben weer sneller met typen als lezen.. enkele reis, begrijp ik  :blond:
 
he Jack,

Doet hij niet aan bulkverkoop :smile:
Weet zeker dat er genoeg gegadigden zijn hier. :evil:

Nou jullie mogen wel een mazzeltje, hoor :up:
Ga eens hard nadenken of wij niet toevallig zo iemand in familie en of kennissenkring hebben :roll:

Goede reis alvast Jack and family
 
Wij hopen in augustus met Malaysian te vliegen voor ongeveer 625 pp, wel enkele reis natuurlijk  :grin:
Via D-reizen.
 
Hee Mary, bij www.waarheenwaarvoor.nl kun je wat verschillende reisburos zien en ontdekken welke het goedkoopste is.

Hoe gaat het met met je paard? Is ze al in Engeland?
 
allemaal bedankt voor de antwoorden. Heb wel wat kunnen vinden, maar er zitten al veel vluchten vol in de zomervakantie.
Inge: mijn paard gaat over 2 weken naar Engeland, wordt nu wel spannend hoor.

groeten mary
 
[quote author=kallie link=topic=6507.msg80931#msg80931 date=1171095194]
Kwam Singapore maar weer met zo'n leuke actie zoals vorig jaar.[/quote]

Ik reis met Singapore airlines.
Moeten goed en netjes zijn volgens de geruchten.

Had eerst Qantas gewild, ach als we er maar komen.

Diego mijn grote vriend black labrador retriever gaat de 19de naar Australia. :cry:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=6507.msg81001#msg81001 date=1171202011]
[quote author=kallie link=topic=6507.msg80931#msg80931 date=1171095194]
Kwam Singapore maar weer met zo'n leuke actie zoals vorig jaar.[/quote]

Ik reis met Singapore airlines.
Moeten goed en netjes zijn volgens de geruchten.

Had eerst Qantas gewild, ach als we er maar komen.

Diego mijn grote vriend black labrador retriever gaat de 19de naar Australia. :cry:

Jack :evil:

[/quote]

Ja Jack,

maar ik bedoel een leuke actie voor iedereen :lol:
En Singapore Air is niks mis mee hoor!

Mariette
 
>>Dikke vette edit, bedankt Hawk<<

Een beetje off-topic, maar even over Malaysian Airlines:

Ik ben inmiddels 2x naar Australie gevlogen: De eerste keer met Cathay Pacific via Hong Kong, de laatste keer met Malaysia. Alhoewel de geluiden van de laatste erg positief zijn, vond ik het eigenlijk een beetje tegenvallen: De stoelen bij Malaysian Airlines zijn zeer smal (krap), ik vond Cathay beter.

Zelf vind ik Hong Kong ook een leukere overstap-stad dan Kuala Lumpur, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De prijzen zijn ongeveer gelijk, al zijn de goedkope tickets van Cathay vaak al eerder uitverkocht.

Overigens had ik de laatste keer tickets via D-reizen gekocht (zij hadden de goedkoopste) met de bonus dat zij voor mij hadden geregeld dat ik vanwege mijn lengte alle vluchten bij de nooduitgang zat.
 
Je kan ook even op www.yellabrickroad.com kijken bij de travel section. Daar vind je nog wel een paar vluchten en last minutes. Je moet dan wel even zelf regelen dat je naar London komt, maar dat is tegenwoordig via Internet niet echt een probleem.
 
@EandE

Of er is tussentijds iets veranderd, of je hebt het hier over Malaysian Airlines. Bij Singapore Airlines hebben ze vrij brede stoelen, wat bij Malaysian Airlines niet echt zo is. Ik vond het zelf ook tegenvallen toen ik op vakantie ging naar Maleisie.

Verder stopt Singapore Airlines uiteraard (de naam zegt het al) in Singapore. Niet in Kuala Lumpur. Er valt wel bij aan te tekenen dat ik in alle gevallen of vooraf via Internet mijn stoel incheck (bij de nooduitgang vanwege mijn 2,03 meter lengte), of dit doe gelijk zodra de incheckbalie open gaat, meestal zo'n 4 uur van te voren.
 
Back
Top