goedkope tickets

[quote author=EandE link=topic=6507.msg81395#msg81395 date=1171555284]

Zelf vind ik Hong Kong ook een leukere overstap-stad dan Kuala Lumpur, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De prijzen zijn ongeveer gelijk, al zijn de goedkope tickets van Cathay vaak al eerder uitverkocht.[/quote]

Ikhad een keuze om ook in Hong kong een tussenstop te maken.
Alleen dan stonden we 13 1/2 uur aan de grond.
Nu staan wij 3 uur aan de grond in Singapore.....

Het is maar net waar jezelf prettig bij voelt :up:

Jack :evil:
 
Och, ik was wel blij met mijn 14 uur in Singapore. Dit had ik expres zo geregeld, dan kon ik even echt uitrusten  :up:
 
Aussie tours doet ook regelmatig promoties : 699 euro + tax (max 225 euro) vertrek Brussel. Dit is wel heen en terug. Prijzen enkele reis weet ik niet.
 
Ik ben echt heeeeel erg uitvoerig aan het uitpluizen wat het beste uitkomt en heb het volgende ontdekt (mocht iemand deze zomer willen reizen)
op 16 augustus worden de BA tickets  vanaf Amsterdam ineens een paar honderd euro goedkoper; in ons geval (2 volw, 3 kinderen) scheelt het bijna 1800 euro)
Vanaf Düsseldorf vliegen scheelt sowieso heel veel (in ons geval in juli 1600 euro) De trein stopt daar op het vliegveld, net als in A'dam.
Brussel scheelt op dit moment bijna niets.
Bovenstaande geldt overigens voor retourtjes.

aukje
 
We hebben het overwogen, ivm eventueel toeslaand heimwee van de kinderen (het schijnt goed te zijn dat kinderen een keer bevestigd zien dat hun 'oude' wereld ook nog bestaat), en vanwege mijn moeder, die (&&%%*) hoe verzin je het, gediagnostiseerd is voor eierstok kanker, 3 weken nadat wij de STNI kregen.
(of bv omdat mijn boek gepubliceerd wordt.. Ahem)
Maar inmiddels weten we toch zeker; ENKELTJES!!!
Mocht er een reden zijn om terug te gaan, retourtje melbourne-ams.

aukje

Voor een enkeltje is Dusseldorf trouwens bijna niet goedkoper.
 
Nog even een goede tip voor iedereen die nog booeken moet;

On-line boeken bij Singapore Airways is goedkoper dan dat het via bijv. D-Reizen of Vliegwinkel.nl gaat. Kijk daar even goed naar, waarschijnlijk dat je bij andere maatschappijen ook on-line goedkoper uit bent. Je moet wel een geldige credit card hebben natuurlijk. Bij Singapore Airways scheelt dit namelijk €100,00 in ons voordeel voor exact dezelfde vlucht. Ik denk dat het puur de boekingskosten van € 35 per ticket zijn tov D-Reizen en vliegwinkel.nl vraagt zelfs € 45 per ticket.
Gewoon te belachelijk voor woorden dat ze in oude Hollandsche Florijnen 100,- per ticket vragen om die boeking voor je te doen. Dus viva Internet.
 
:grin: Je moet niet meer omrekenen naar guldens zeggen ze altijd.
Ik begrijp niet waarom dat kan. Ik bedoel, op die manier gaan alle reisbureau's toch failliet. Want een vliegtuig boeken via internet is nogal simpel zoals we weten.
 
[quote author=hawk link=topic=6507.msg88463#msg88463 date=1177728826]
:grin: Je moet niet meer omrekenen naar guldens zeggen ze altijd.
[/quote]

Nee inderdaad; naar Australische Dollars ;)
 
Back
Top