goedkope vliegtickets vanuit oz naar nederland!

Niet echt. Althans niet van die heerlijke sauna complexen met tig houtgestookte sauna's, zwembaden etc.etc. Ik mis dat heel erg, ook al is het hier dan ook vaak warm.
Ik heb wel een gym met sauna, maar de sauna etiquette is daarin wel heeeeeel anders (zoals totally wet naar binnen, geen handdoek (wel badkleding natuurlijk, en die deur maar open en dicht!

ha ha, we zijn wel weer erg off topic! Gaat vanzelf he?! :wink:
 
<Off topic>

Ze zijn hier echt vreselijk preuts. Lach me dood als ik ga zwemmen en dan omkleed in de heren kleedkamer. Bijna iedereen loopt angstvallig onder bescherming van een omgewikkelde handdoek zich af te drogen en ondergoed aan te trekken. Nog erger zijn de mensen die niet eens willen omkleden in het zwembad. Die komen in badkleding aan, gaan zwemmen en gaan - vaak nog nat - weer met de auto naar huis. Zal wel Victoriaans zijn maar tjonge jonge zeg.

</Off topic>
 
:eek:fftopic: Okee nu het sauna verhaal eruit is, kunnen we weer terug op topic om over goedkope vluchten te kletsen  :smile:. Mochten jullie een enorme behoefte hebben om over sauna's te praten  :grin: graag even een nieuw topic openen  :up:.
 
Back
Top