Goeiedag Oz lovers!

Danielle

New Member
Ik ben nieuw hier, mijn naam is Danielle, ben 23 jaar jong en ik woon (nog) in Nederland.

Mijn vader heeft jarenlang in Brisbane gewoond en is vreselijk verliefd op Australie. Hij heeft spijt dat hij er niet is gaan wonen en stimuleert mij om het te doen, nu het nog kan. Ik zie in Australie een droomland en toevluchtsoord...zodra ik de kans krijg ga ik emigreren. In Nederland heb ik me van kinds af aan al niet thuisgevoeld (in deze freaky tijd al helemaal niet meer!) en ik hoop dat mijn 'roots' in Australie liggen.

Eind dit jaar zal ik voor het eerst Australie bezoeken voor de duur van 1 maand. Ik verheug me er ontzettend op en de dagen gaan vreselijk traag sinds ik dit heb gepland. Ik heb me ingeschreven op dit forum omdat ik meer te weten wil komen over dit fantastische land en ervaring van geemigreerde personen wil lezen  :)

Groetjes,
Danielle
 
1 maand maar. Je bent nog jong, ga voor een jaar (studeren, werken je kan daar redelijk makelijk een baan vinden). 1 maand is alleen voor mensen die boven de 30 zijn en die werken zoals ik :|. Profiteer ervan het gaat zo snel om.

Gr

Citavm
 
Hey, thanks allemaal!

Citavm: ben het helemaal met je eens. Ik wou in eerste instantie in mijn studietijd er een half jaar heen om stage te lopen of anders af te studeren, maar dit ging niet door om 2 redenen: te weinig geld (vliegticket ging net, maar dat was alles) en daarnaast had ik toen al mijn eigen bedrijf opgezet. Ik kon het niet maken tegenover mijn collega's om een half jaar weg te gaan.

Inmiddels bestaat dat bedrijf nu bijna 3 jaar en zit dus nog steeds in hetzelfde schuitje...ik wil graag het bedrijf behouden voor zolang het lekker blijft lopen en dan kan ik niet echt langer dan bijv. een maandje weg  :cry:

Maar als Aussie me heeft veroverd ben ik bereid om m'n hele leven om te gooien en lekker daar te gaan wonen....
 
Back
Top