grappig

Hehehe lol...

Maar zo had Annemiek vorige week iemand aan de telefoon die probeerde om het pensioen te laten nakijken...
Annemiek zei dat ze niet geinteresseerd was. Aan de andere kant: "Maar het is toch heel erg belangrijk om je oude dagvoorziening goed geregeld te hebben". Antwoordde ze dat ze toch over 2 jaar ging verhuizen naar Australie en omdat ze nu vanuit de regering verplicht wordt om deel te nemen aan het pensioen, ze hier pensioen opbouwt, maar het liefste dat niet deed.
Toen werd het aan de andere kant ook stil, maar het was ze wel duidelijk :)
 
Het werkt zowiezo goed om allerlei verkopers aan de telefoon van je af te houden!!
Zeg iedere keer dat ik ga emigreren en ze vragen niet verder :-D
 
Ik heb zelf als callcentermedewerker (leuk galgjewoord ;) ) gewerkt toen ik nog op kamers woonde. Ben voor van alles uitgemaakt! Ik blijf altijd netjes, maar laat ze wel duidelijk merken dat ik niet geinteresseerd ben...
Pas geleden ook. Op Marks verjaardag belde een jongen op en die vroeg of ik de vrouw des huizes was. Nee... dat is mijn vriend. Zou ik die dan even mogen? Nou.... die is toch niet geinteresseerd en we zijn nu zijn verjaardag aan het vieren. Oh... gefeliciteerd dan mevrouw, zou ik meneer toch echt niet even kunnen spreken. Nou... hij is toch niet geinteresseerd en geloof me... Ik ben een stuk aardiger aan de telefoon dan hij ;)  Toen heeft hij maar opgegeven :)
 
Telefoon gaat over en ik neem op.
"Met Jeroen."
"Goedenavond, u spreekt met die en die van dat en daaro. Spreek ik met meneer of met mevrouw Janssen Andeweg?"
"Mankeert er wat aan je oren ofzo?"

of deze

"Goedenavond meneer, mag ik u een vraag stellen?"
"Dat heeft u zojuist gedaan, was dat het?"
"U heeft gelijk, mag ik dan nog een vraag stellen?"
"U stelt mij te veel vragen waar ik hetzelfde antwoord op kan geven en ik blijf niet aan de gang, goedenavond!"
 
Ze zijn dus weer lekker bezig van het weekend ik dus ook:

Goeie morgen dhr kolstee bent u dat.??
**Muis-->  Uhhh ..de heer??  :roll:... Uhhh  nee ,.. ik zal even me man geven..

Nogmaals:  Goeie morgen dhr kolstee bent u dat.??
**Ik ken wel een mevr kolstee dat is mijn schoon moeder
mag ik die dan van u
**Mag wel maar gaat een beetje moeilijk die is al 10 jaar dood…..
---heel erg stil----- Oo sorry.
**geeft nie gebeurd wel vaker
Vervolgens heel verhaal over pensioen etc
**Ik pensoen?? Man dat is pas over 40jaar. Boeit me nie echt dus.
---Weer stil--- over 40jaar niet waar.
**Ik jawel 27+40 is 67 dus dat klop toch wel ongeveer.
---stil---  en Gaat weer verder met heel zijn standaart verhaal van een paar minuten :wall:
**Meneer ik ga emigreren over 3maanden
ja maar bla bla bla
uiteindelijk
**Meneer waar gaat dit allemaal over… Het boeit niet, ik wil het niet en heb geen interessen
Maar maar..
**NEE!, geen interessen zij ik u toch
Ooo  :cry: ok prettig weekend nog dan.

Totaal gesprek was 10minuten en die peurno heeft niks weten te verkopen ...hehehe  :evil: looser......
 
Voor 9 van de 10 mensen die werkt in de outbound (zelf dus mensen bellen) is dit ook gewoon een bijbaantje. Vaak zijn het studenten die een baantje zoeken in de avond uren en dan is dit een goede baan. Het betaald enorm goed. Het is alleen jammer dat er enorm veel mensen zijn die ze uitmaken voor van alles en nog wat. Ik ben uitgescholden voor hoer, vuile slet en noem het maar op (sorry voor mijn taalgebruik hoor.... :) ) Ik kon doodvallen en de pleuris krijgen enz...
Toch jammer, want wat schiet je er mee op om mensen zo uit te schelden. Een keer eindigde ik een gesprek zo "Nou mevrouw... U kunt mij niet overtuigen, dus weet u wat.. Val maar dood!" "Okee meneer, bedankt voor uw aandacht en ook u mag doodvallen!" En toen heb ik opgehangen. Dat was voor mij ook de druppel. Heb diezelfde avond nog ontslag genomen, omdat ik mezelf toch echt wel wat meer waard vond dan dat gescheld.

Mark... hoe heette dat nou ook weer waar je je gegevens in kon vullen zodat je niet meer lastig gevallen werd? Dat is misschien een oplossing?
 
Annemiek, ik blijf wel altijd aardig hoor maar soms worden er best rottige trucjes uitgehaald en dan word ik zelf ook een beetje vals  :evil:

Zo is er een bekende Truc: Iemand opbellen, en die zonder meer alvast het hele verhaal vertellen:
Goedenavond, u spreekt met Sementeh van onderzoeksbureau Smurkende Foepjes wij houden in opdracht van firma Flippende Flapjes hyperactieve multimedia beevee dot com een onderzoek naar het kijk en zapgedrag van jongeren tussen de vijfenveertig en de vijfenveertigeneenhalf jaar oud waarvoor ik u een aantal vragen zou willen stellen het kost maar vijftig minuten van uw tijd wat is daarop uw antwoord?
-Uhh... dat ging een beetje snel, zou u dat nog een keertje willen herhalen?
Goedenavond, u spreekt met Sementeh van onderzoeksbureau Smurkende Foepjes wij houden in opdracht van firma Flippende Flapjes hyperactieve multimedia beevee dot com een onderzoek naar het kijk en zapgedrag van jongeren tussen de vijfenveertig en de vijfenveertigeneenhalf jaar oud waarvoor ik u een aantal vragen zou willen stellen het kost maar vijftig minuten van uw tijd wat is daarop uw antwoord?
Wacht even hoor, ik ben aan het noteren, ik was bij "U spreekt met..." en dan?

Maar ik ben vaak best bereid om mee te werken, zelfs aan enquetes. Als Intomart belt vragen die altijd eerst "Schikt het dat ik U bel?" - dan ben ik al een stuk minder vals...  :wink:

Maar goed ik ben helemaal niet zo'n kwaaie, zelfs Jehova's krijgen bij mij een bakkie koffie (die komen soms langs als ik toevallig ziek thuis zit - heb dan toch alle tijd).
 
Ik blijf eigenlijk ook altijd vriendelijk, het lijkt me een vreselijke job om te doen. En meestal, als je dan zegt dat je binnenkort naar Oz vertrekt, laten ze je ook snel gerust!

Sara
 
Hoi Anemiek

Inderdaad belachelijk  dat je zo uitgescholden ben. Maar wat ik me nou afvraag is of je bij zo'n baantje meer geld krijgt als je een contract binnen weet te halen. Want de meeste zijn zo opdringerig. Ze verstaan geen Nee. Altijd blijven ze door zeuren. Zeg je geen interessen. Zeggen hun waarom niet etc etc bla bla. Erg irritant. Zelf als je gelijk de hoorn er op flikkert willen ze wel is terug bellen is het niet gelijk dan wel een anderen dag. Dan is het van... Ja de verbinding werd verbroken :roll:  :roll: De brutaliteit dat sommige van de peurno's hebben :wall:
 
Hallo allemaal.

Net zoals iedereen werd ik weer eens gebeld door iemand die me iets wou aansmeren,  bleek van de hotelbon te zijn. Ik legde haar uit dat ik zo moe werd van al die mensen die rond etenstijd belde en of zij misschien wist waar ik me af kon melden voor die zooi.

Het was een hele aardige meid en we hebben uiteindelijk we een half uur aan de telefoon gehangen en ja,  :stupid:
ze heeft me een hotelbon aangesmeerd (misschien leuk om voordat we Down Under gaan met opa en oma een weekendje weg te gaan), maar ze vertelde me ook dat ik op http://www.infofilter.nl mijn adres en telefoonnummer kon blokkeren. Het kostte me 39 eurries maar ben nu van de stalkers af. :clap:.

Groetjes  Karin
 
Ik ga gewoon straks mijn oude werkgever lastigvallen....kennen jullie die reclame van die verkoper die de lotto heeft gewonnen?

"Mag ik van u mevrouw Bosch?"

R: "Die werkt hier niet meer."

"Wat zegt u, ik versta u niet helemaal..."

R: "Die zit in Australie, die werkt hier niet meer!"

"Kunt u dat nog 1 keer herhalen...?"

R:"DIE WERKT HIER NIET MEER!!!!!!!!"



:-D :-D :-D :-D
 
Wat ik vaak vraag, als ze halverwege een vraag zijn, of ze de vraag voorlezen vanaf het computerscherm. "Het klint zo houterig."
Veelal een bevestigend antwoord.
Maar als je een antwoord geeft dat niet op hun lijstje voorkomt, raken ze vaak van slag.

En zo maar door gaan. Hangen ze vanzelf op.

Rene
 
Hi Allemaal

Nou in Australie gebeurd dus precies hetzelfde.  Ook hier kan je je naam laten registeren om niet lastig gevallen te worden (gratis), alhoewel niet alle marketing buros daar bij zijn aangesloten.

Er is hier een reklame op tv van mensen die aan de koffie zitten geloof ik of eten weet ik niet meer.  Telefoon gaat en de dame neemt op.  Inderdaad Marketing onderzoek, na de vraag Hi, I am Johnnie from Westpoint Research, is this Mrs Smith?  de dame zegt iets van "We're not here at the moment please leave a message after the biep.  Microwave timer on 5 sec. beeps and then she hangs up!  Dat is een andere manier

Cheers
 
[quote author=Rene-L link=topic=3177.msg36335#msg36335 date=1131979889]
Maar als je een antwoord geeft dat niet op hun lijstje voorkomt, raken ze vaak van slag.
[/quote]

Mag ik u een paar vragen stellen?
-Misschien...
Uhh... wacht even ik roep er even een colleegaatje bij - ik heb hier namelijk alleen maar ja en nee als mogelijkheden...
 
@Bear: Bij sommige bureau's krijg je een bonus als je minimaal zoveel contracten binnen krijgt, maar dat was bij ons bureau neit zo. Je moest wel proberen om 2 afspraken per avond te maken, maar als dat niet zo was, was dat niet erg en werd je niet gekort ofzo.
Wat ik mensen 'aan moest smeren' was gratis. Wat ze er daarna zelf mee deden was hun eigen keuze. Ik moest bellen voor de welbekende pensioenfondsen met de vraag of de klant een gratis gesprek wilde om het pensioen eens na te kijken. Je was tot niets verplicht, want of je na dat gratis onderzoek met de adviseur in zee wilde gaan was compleet je eigen keus. Het lukte meestal wel om 2 afspraken per avond te maken en soms wel meer. Heb zelfs een keer mijn tante aan de lijn gehad :)

Wat wij deden met mensen die dus ook een sport maakten van dit soort mensen pesten.... Lekker terug pesten :)
Wij waren op zoek naar mensen tussen de 25 en de 50 jaar en ik had een keer een man aan de lijn die serieus beledigd was dat hij niet mee mocht doen met zijn 54 jaar.... Die werd boos op mij, omdat wij de leeftijdgrens bij 50 legden... Deden wij natuurlijk niet, maar het bedrijf waarvoor wij belden.

Ik heb er serieus 2 keer een slapeloze nacht van gehad... Een man vroeg waar vandaan ik belde (bedrijf zat in Tilburg) en ik vertelde dat we dat niet mochten vertellen. "Dat is maar goed ook, want als ik weet waar je zit, dan kom ik je vanavond nog opzoeken en die hele tent kort en klein slaan!" Echt belachelijk gewoon! Ik durfde die avond niet alleen naar huis te fietsen. Heel stom, want die man die wist natuurlijk helemaal niet waar ik was en wie ik was, maar toch. Het was niet echt de beste wijk van Tilburg waar ik zat en het was donker in de winter (uurtje of 21.30)
 
[quote author=Kaatje64 link=topic=3177.msg36320#msg36320 date=1131975887]
Net zoals iedereen werd ik weer eens gebeld door iemand die me iets wou aansmeren,  bleek van de hotelbon te zijn. Ik legde haar uit dat ik zo moe werd van al die mensen die rond etenstijd belde en of zij misschien wist waar ik me af kon melden voor die zooi.

Het was een hele aardige meid en we hebben uiteindelijk we een half uur aan de telefoon gehangen en ja,  :stupid:
ze heeft me een hotelbon aangesmeerd (misschien leuk om voordat we Down Under gaan met opa en oma een weekendje weg te gaan), maar ze vertelde me ook dat ik op http://www.infofilter.nl mijn adres en telefoonnummer kon blokkeren. Het kostte me 39 eurries maar ben nu van de stalkers af. :clap:.
[/quote]

39 euro voor het aanmelden op infofilter.nl? Die heb ik ingevuld (gratis), maar dan wel zonder hotelbon....als ik nu nog weer mensen aan de telefoon krijg, dan wijs ik hun op het feit dat ze beter hun adreslijst kunnen opvragen bij infofilter....
 
Sorry Maluka,

de hotelbon was 39,00 euro, het aanmelden op infofilter helemaal gratis :up:
Volgens mij moet je je na 5 jaar wel weer opmieuw aanmelden, maar dan ben je er toch mooi 5 jaar vanaf :wink:

Fijne avond!

Karin
 
Back
Top