grappig

Precies....maar over 5 jaar denk ik niet dat het nederlandse telefoonnummer wat ik nu heb nog gekoppeld is aan mijn naam...... :p
 
Ik zeg meestal:

Heel vriendeljik van u dat u mij dit of dat aan wilt bieden maar ik heb geen interesse. En of het aan het woordje vriendelijk ligt of de intonatie waarop ik het zeg, het lukt 9 van de 10 x. Dus 10 seconden.....klaar.

Doei Miranda :)
 
Wij hadden ook de ongeschreven regel... Als mensen onbeschoft worden zodra ze weten wat je wilt... Kijken hoe lang je die aan de praat kunt houden. Als mensen heel netjes en vriendelijk zeggen dat ze echt geen interesse hebben, dan verontschuldig je jezelf en hang je op.

Ik heb ook nog een paar werken op een inbound caalcenter gewerkt bij Ben, maar dat was in Breda en voor mij niet makkelijk te bereiken, dus daar hield ik ook snel mee op. Dit is veel leuker om te doen, omdat mensen dan naar jou bellen met een vraag.
 
[quote author=Annemiek link=topic=3177.msg36627#msg36627 date=1132128987]
Dit is veel leuker om te doen, omdat mensen dan naar jou bellen met een vraag.
[/quote]

Mag ik dan ook jouw telefoonnummer??? :rotflmao: :rotflmao:

:lol1: :lol1: :lol1:
 
laatst keek ik een keer naar het NCRV programma man bijt hond, ik weet niet of iedereen dit kent
maar op een gegeven moment bellen ze bij willekeurig iemand aan en vragen ze of ze de dag mogen doornemen
met deze mensen onder het avond eten.

toen ging dus de telefoon de meneer nam op en je raad het al een enqueteur (etenstijd) ,de meneer vroeg aan de enqueteur of
hij hem gevraagd had om te bellen en lag daarna de telefoon weer neer.

deze vond ik ook wel aardig gevonden,

groetjes Manja
 
Vandaag op school:

mogen wij het adres van de nieuwe school om het onderwijsrapport van uw zoon naar toe te sturen?

: tja dat heeft niet zoveel zin he....

Waarom niet dan?

Die mensen daar kunnen toch geen Nederlands???

Oh ja...... DUH!!!! :roll:
 
Back
Top