gratis infopakket SA

A

Anouk

Op onderstaande link kun je een gratis info pakket aanvragen met alles over SA. Met oa. plattegronden, cd-rom div. magazines en veel meer. Een aanrader voor als je deze kant in gaat!!!
Veel leesplezier. (we hadden hem binnen 2 weken in huis)

http://www.southaustralia.biz/move/register.htm

Groetjes Anouk

:up: Tanks :up:

Ik heb hem besteld bedankt voor de tip, ik ben erg benieuwd !
Hebben jullie er wat aan gehad ?

Groetjes Nora :)

perfect :up:

Heb hem ook besteld.
Wij twijfelen nl nog over WA en SA. Als we moeten kiezen voor het weer dan wordt het WA maar ik weet dat ik in SA hoogs waarschijnlijk sneller een baan kan vinden. Dus dat telt ook erg zwaar mee. Misschien dat deze box mij kan overtuigen. :wink:

[quote author=Bear link=topic=1393.msg11754#msg11754 date=1111655387]
Wij twijfelen nl nog over WA en SA.
[/quote]

Wij zitten dus in hetzelfde schuitje.
In het begin ging de voorkeur uit naar Queensland, maar die hebben we tijd terug bijgesteld naar WA of SA (hoogste waarschijnlijk SA, maar je weet het nooit).

Hoi

Ik heb het pakket reeds in bezit. Niet echt spectaculair. De CD rom is een 5 minuten durende reportage over Adelaide en omgeving en de brochure vertelt wat over werken, leven, etc in Adelaide. Wel heel gladjes allemaal. Als je ze gelezen hebt heb je helemaal geen excuus meer om niet te gaan  dus pas maar op  :-D

Hello

Heb het pakket vandaag binnen gehad :up: :up:
Ik moet zeggen ze hebben mij overtuigd...Als een gemeenten zoveel moeite doet om duizenden van die pakketen te verspreiden over heel de wereld dan moet het wel goed zitten en hebben ze ons emigranten dus echt hard nodig.
Adelaide here we come!!! [sub]Hopen dat het volgend jaar rond deze tijd nog zo is :-([/sub]
Daar kan WA nog wat van leren want ik kan bar weinig info vinden over dat gebied

Hoi,

Ook ik heb gisteren het pakket ontvangen, ziet er goed uit!
Heb weer wat leesvoer voor het weekend en ik vind ook dat ze in SA veel moeite doen om je te overtuigen daar naar toe te komen, gunstig of juist verdacht?
Kan het pakket in ieder geval wel aanbevelen.

Ge Wilbert

Oh, nog even vergeten, als iemand weet of je zoiets ook van andere staten kan krijgen dan hou ik mij ten zeerste aanbevolen :up:

In ieder geval bedankt voor de tip Anouk :up: :up:

Nou, TPG heeft het druk gehad met de infopakketten; wij hebben het eergisteren ontvangen.  :up:

Hoi,

Ik heb hem ook eergisteren ook ontvangen, maar het pakket is voor "businesspeople" interessanter dan voor mensen uit andere sectoren.
Het pakket is wel heel eenzijdig positief (je gaat natuurlijk geen negatief pakket maken).... dus blijf kritisch.. ook Adelaide heeft vreselijke achterstandswijken.

Groeten Sander

Heb je wel gelijk in, maar ze doen er in ieder geval moeite voor!
En het geeft toch weer wat informatie over Adelaide.

Ik heb het pakketje ook van de week ontvangen(heeft ongeveer een week of drie geduurt),en ik moet zeggen dat ik adelaide  wel erg mooi vindt overkomen
dus ik denk dat de samen stellers van dat informatie pakketje wel goed werk hebben gedaan!

Ik heb gisteren ook het pakketje ontvangen en ik vond het ook heel erg interresant! Ik heb nog niet alles doorgelezen, geen tijd, maar van wat ik gezien heb, zit er nou toch ook over na te denken om om naar Adelaide heen te gaan ipv Melbourne.. Het ligt toch niet zo ver van elkaar af :p Nou ja, in vergelijking met de rest van Australie :-D

[quote author=Paul link=topic=1393.msg12999#msg12999 date=1113651636]
Ach, een klein dagje rijden....
[/quote]

het is wel grappig om eventjes op die plattengrond te kijken. Die Ausies houden blijkbaar veel van MacDonalds. in elke buurt zitten er wel 2 of zelfs 3  :lol: :-D

Ik heb hem vandaag ook ontvangen.
Redelijk dik pakket, maar ik heb nog geen tijd gehad om de info door te nemen. Dat ga ik morgen maar eens op mijn gemak doen.

Wij hebben hem van de week ontvangen, leuk om weer even weg te dromen. Daarnaast viel adelaide me niet tegen, voor zover je het kunt beoordelen obv zo'n pakket, maar toch. Tijdens onze reis door OZ zijn we in alle staten geweest behalve in SA.

gr veer

Back