GSM Visa subclass 175 activeren

GRUWEZ

New Member
Sinds 1 maart zijn wij trotse bezitters van ons GSM Visa subclass 175. B)
Om het visum te activeren gaan wij in oktober naar Australië, maar nog niet definitief. Activatie moet gebeuren vóór 14 november. Is er een speciale procedure nodig voor die activatie, of volstaat het gewoon Australië binnen te gaan?
 
ik ga ervan uit dat het volstaat om gewoon Australië binnen te gaan. Tenminste, ik hoop dat het zo is... (wij hebben een inital entry date van 22 aug. en gaan ook nog niet definitief)

Wel niet vergeten je visum in je paspoort te laten zetten natuurlijk... :wink:
 
Australie binnengaan volstaat. Je krijgt dan een mooie stempel met datum van binnenkomst in je paspoort.

Groet,

Frank
 
Uit de laatste stand van zaken van Family of Six maak ik op dat iedereen die op de toekenning van het visum vermeld staat erbij moet zijn.
 
Uit de laatste stand van zaken van Family of Six maak ik op dat iedereen die op de toekenning van het visum vermeld staat erbij moet zijn.

Inderdaad, iedereen die op het visum staat vermeld moet 'on shore' zijn (geweest) voor de initial entry date. Dit is iets dat niet duidelijk op de DIAC site is terug te vinden. De ambassade in Berlijn heeft schriftelijk aan mij bevestigd dat alleen de intial entry date alleen relevant is voor de 'principal applicant'. Echter na reacties op dit forum heb ik telefonisch contact opgenomen met DIAC. Ook daar pas na het tweede gespek duidelijkheid dat de initial entry date geldt voor iedereen die op het visum mee reist. Ook als deze staan bijgeschreven in het paspoort van de principal applicant!

Wim.
 
Dank je, dus we kunnen dan beter ook maar direct blijven, als het eenmaal zo ver is. ;-)
Ach we zullen wel zien. :up:
 
Back
Top