Guests & Links

Sander

XPdite Hero
Aan de MODs...

Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien is het een idee om het voor guests onmogelijk te maken om een link te kunnen plaatsen.
Op die manier voorkom je dat iemand even snel spamt of reclame maakt.
 
Is een goed idee, moet mogelijk zijn.
Dat kan in het Administrator panel aangegeven worden.

Dat betekend dat je als guest alleen kan lezen voor posten moet je member zijn.
 
Bacchus said:
Is een goed idee, moet mogelijk zijn.
Dat kan in het Administrator panel aangegeven worden.

Dat betekend dat je als guest alleen kan lezen voor posten moet je member zijn.

Dat laatste zou ik niet doen. Sommige mensen willen misschien wel eerst een berichtje 'proberen' om vervolgens echt member te worden. Het zou toch jammer zijn dat deze mensen moetn lijden onder het gedrag van 1 bedrijf dat graag vracht wil vervoeren :?
 
Jeroen_1 said:
Dat laatste zou ik niet doen. Sommige mensen willen misschien wel eerst een berichtje 'proberen' om vervolgens echt member te worden. Het zou toch jammer zijn dat deze mensen moetn lijden onder het gedrag van 1 bedrijf dat graag vracht wil vervoeren :?

Mee eens, ik bedoel dan ook alleen het plaatsen van een link onmogelijk maken...maar ik weet niet of dat kan?!
 
Ik heb heel even aan de mogelijkheid gedacht om het plaatsen van berichten door gasten uit te zetten, maar daar kleven toch te veel nadelen aan op dit moment ( zie als voorbeeld http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=499 ). Als de problemen blijven aanhouden dan kunnen we de discussie nog wel eens aanzwengelen.

@Sander: Ik zal eens kijken of het mogelijk is om alleen het plaatsen van links door gasten uit te zetten. Zou wel mooi zijn :D.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

[EDIT]
Helaas! Het plaatsen van links voor gasten is alleen uit te zetten door een mod/hack. Op zich wel een optie, maar dat maakt het upgraden van het forum naar een nieuwere versie weer zo'n gedoe. Ik moet al opletten met de paar mods/hacks die nu al geïnstalleerd zijn :p.
[/EDIT]
 
@ lost.

Je kunt onze vrolijke spammer ook op IP nummer blokken dan ben je iig van hem af.

Een extra overweging :

Mischien is het een mogelijkheid om meer Mods te benoemen ?
En dan verspreid, dus een aantal in Australië en een aantal in Nederland, hiermee vang je het tijdsverschil op.
 
Ik had zijn ip-adres al gebanned :wink:

Op dit moment hebben we hier drie moderators: Silvia, Simone en ik zei de gek. De laatste paar dagen loopt het lekker storm op het forum (vooral houden zo :lol:). Als dit aanhoudt, is het aanstellen van één of meer extra moderators het overwegen waard.


(De laatste twee dagen hebben we gemiddeld 60 nieuwe berichten per dag! :shock:)
 
Dat is iig een positief wending.
Betekend toch dat er meer mensen met het idee lopen, wat mij ook wel weer begrijpelijk lijkt. :lol:
 
Lost said:
Ik had zijn ip-adres al gebanned :wink:

Op dit moment hebben we hier drie moderators: Silvia, Simone en ik zei de gek. De laatste paar dagen loopt het lekker storm op het forum (vooral houden zo :lol:). Als dit aanhoudt, is het aanstellen van één of meer extra moderators het overwegen waard.


(De laatste twee dagen hebben we gemiddeld 60 nieuwe berichten per dag! :shock:)

Geweldig !! 60 per dag is een goed getal
 
Lost said:
(De laatste twee dagen hebben we gemiddeld 60 nieuwe berichten per dag! :shock:)

Lost:
Hoe zit het met het ledenaantal...volgens mij zijn er de laatste tijd flink wat leden bijgekomen. Merk je nog dat er sneller meer leden bijkomen naarmate er meer mensen lid zijn? (Euuhh, is dit te volgen? Ik bedoel meer leden -> meer (mond-tot-mond) reclame -> nog meer nieuwe leden; dus soort van exponentiele stijging)
 
Sinds begin augustus hebben we 23 nieuwe leden erbij. Ik merk dat het gemiddeld aantal nieuwe gebruikers per dag langzaam omhoog gaat. Opvallend is dat er vaak een paar te gelijk aanmelden. Vaak heeft iemand dan ergens een bericht geplaatst waarin XPdite.net wordt genoemd :lol:.
 
@ lost.

Heb jij toevallig een banner ?
140 x 62 pixels, logo mag ook.

Zal ik die wel bij mij op de site plaatsen. We hebben gemiddeld tussen de 1200 en 1600 unieke bezoekers per dag.
Zowel mijn compagnon hierin als ik zijn bezig met een eventuele imigratie naar Oz.
 
Hoi Bacchus,


Bedankt voor je aanbod! Hier maak ik graag gebruik van. Ik heb geen banner of logo. Ik zal proberen er een te maken, maar ik ben grafisch niet zo sterk.

Bij deze een oproep:
Is er iemand die grafisch sterk is, die voor het forum een banner wil maken van 140x62 pixels? :D
 
Als ik dat had geweten... :wink:
Ik heb zelf ook iets gemaakt (nou ja, in elkaar geflanst :p). Ik weet niet of flash een probleem is?

http://www.xpdite.net/index.php?option=content&task=view&id=11&Itemid=2

Groeten,
Louw

P.S. Als iemand nog tips of opmerkingen heeft m.b.t. de banner, dan hoor ik het graag.
 
Ik dacht laat ik eens iets proberen. Maar goed het is inderdaad in elkaar gepropt. Misschien een aanzet tot beter.

Zal eens kijken of het wat is.

Ik kom erop terug.
 
Hoi Bacchus,

Ik had mijn banner al gemaakt voordat ik jouw banner zag :D. Ik bedoelde niet dat die van jou in elkaar was geflanst, maar de mijne (het is mijn eerste probeersel in flash :wink:). Als een flash-banner een probleem is om te plaatsen, vind ik het prima als je die van jou gebruikt.

Alvast bedankt!

Groeten,
Louw
 
ow, maar dat is verder geen enkel probleem. Kun je de swf file mailen ?
Dan kan ik ff testen wat de mogelijkheden zijn.
Ik denk namelijk dat het wel mogelijk is om deze te porteren naar een animated gifje.

Tnx.
 
Oh, mooi Lost!

Ik zou hem wel op onze site plaatsten, maar ik heb geen zin dat al mijn familie op xpdite mijn berichtjes zitten te lezen! :D
 
Back
Top