Hè, hè, eindelijk...........

[quote author=sarabaes link=topic=2982.msg33749#msg33749 date=1130494430]
Wel Rene, wat informatica probleempjes? :gramps:
Hihihi sorry kon ik niet laten.... :evil:
Sara
[/quote]

Hey!!! Some respect for the elderly and infirm, PLEASE!! Wij zijn niet zo snel meer.

R.
 
@ Annemiek;  Yes, het werkt. Bedankt.
[quote author=Annemiek link=topic=2982.msg33748#msg33748 date=1130494277]
http://www.suncoastrv.com/new/Search/RVmodelSearchResults.asp?destList=Montana&optMake=KEYSTONE
Dit werkt bij mij wel Rene-L
[/quote]

@ Zilver;

wow, Wow, WOw WOW. That's the life!!
Ziet er goed uit!!!!!

Keep us posted!!!

Rene
 
He wat goed! Van harte gefeliciteerd!!

Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen!!

Groetjes Lin
 
Nogmaals :cheer: :cheer:

:congrats: :congrats:

Mooi plan dat rondreizen met zo'n camper. Als jullie is in de buurt van Adelaide zijn. Kom dan even een bakie doen.
Groetjes Barry :up: :up: :up:
 
We zijn dinsdag 8 november naar Berlijn gegaan en op woensdag de 9e naar de Ambassade.
Het hotel stond in een wat mindere buurt van Berlijn (dat bleek, toen we daar ná aankomst wat gingen wandelen), maar ik voelde me in die wijk tóch veiliger dan in de doorsnee grote stad in Nederland. Het hotel zélf was heel goed en dat voor Euro 110,00 voor twee nachten, twee personen, inclusief ontbijt. Absoluut een aanrader, mooie grote kamer en een heel goed ontbijtbuffet.

Dagkaart voor de metro (U-bahn) kost Euro 5,80; 6 haltes via U8, dan 2 haltes via U2, bijelkaar 20 minuten, en je stapt voor de deur van de ambassade uit. Boven bij de visumafdeling nummertje trekken, 15 minuutjes wachten en dan binnen 5 minuten de visa in de paspoorten............!!! Binnen een half uur stonden we weer buiten met dat felbegeerde stickertje in het paspoort. Daar hebben we zo lang op moeten wachten, dat het in eerste instantie wat vreemd overkomt. De blijdschap kwam pas later, toen we de paspoorten weer naar het hotel hadden gebracht en de rest van de dag gebruikten om iets van Berlijn te zien. De U-bahn brengt je razendsnel overal waar je naar toe wilt.

Donderdags de 10e weer naar huis....

O ja, we hebben ook de vlucht geboekt:
op 30 december met Singapore Airlines. Omdat we in Singapore in het daghotel op de airport blijven (vrije keuze, kunnen we wat uitrusten van de eerste 14 uur vliegen) komen we op Nieuwjaarsdag 1 januari 2006 in Melbourne aan. Met recht een goed begin van het nieuwe jaar...en een nieuw leven...
Dan met de huurauto naar het gehuurde huis, in de daarop volgende dagen neven en nichten bezoeken en alle verdere voorbereidingen opstarten voor de grote tocht rondom Australië, als 'member of the big army of grey nomads'.

Nadere berichten volgen.

Zilver
 
Gefeliciteerd Zilver  :congrats: 
Dit moet een fantastisch gevoel zijn om eindelijk die paar vierkante centimeters in je paspoort te hebben waar je zolang op hebt gewacht.
En de omgeving van Ballarat is de perfecte start om jullie grote reis te gaan beginnen.
Good luck!!
 
Hey Zilver

van harte gefeliciteerd met je sticker en veel succes met de laatste voorbereidingen voor de reis in december. Schiet al lekker op, he?  :lol:

Annelies
 
Ook van ons een HARTELIJKE FELICITATIE!! :up: :up:

Toevalllig vliegen Veer (Veer en Martijn) op dezelfde datum naar Brisbane. Zal wel met een andere vliegmaatschappij zijn.

Zijn jullie in ieder geval in het beloofde land in het begin van een nieuw jaar met een begin van een nieuw leven.

Sux6 Rene
 
Hi Zilver
Ook van mij   :congrats: met je sticker.
En zoals Ton als gezegt heeft, ik hoop dat we
elkaar nog eens zien, op de grote wegen in Aus.
Veel succes met de plannen voor je reis.

Gr Ineke  :later:
 
Hallo Harry,

Veel suc6.
Ik heb even gekeken bij Keystone, HEEL erg mooi  :up:
Hebben jullie al plannen gemaakt waar te beginnen?
Gaan jullie Clockwise of anti Clockwise ?
Is nog niet eenvoudig om het zo te plannen dat je overal
in het goede seizoen aankomt en of je constand de wind
mee of tegen hebt, kan heel veel brandstof schelen en over een
heel jaar gerekend (zolang duurd een rondreis wel) veel geld.  :?

Gr. en Tot ziens Ton  :up: 
 
He dat is nou jammer. Wij komen op 31 december om half 8 's avonds aan.
Jullie hebben een vliegtuig later denk ik want wij vliegen ook met Singapore Airlines.

Had toch wel heel leuk geweest.

Nou wie weet tot in Brisbane.

succes met de voorbereidingen.

groetjes Martijn en Veer
 
Ik heb iets te snel gereageerd op de eerdere post van Veer. Daar heb ik het volgende geschreven:


----------------------------------------------------------------------------------
De vlucht op 30 december: met Singapore Airlines??
Wij vliegen die dag namelijk óók, maar dan naar Melbourne. De overstap in Singapore benutten we door een dagkamer in een hotel te nemen, een beetje te slapen en misschien 's middags een korte excursie door Singapore. Wij vliegen pas 's avonds om 23.10 uur door naar Melbourne en zijn daar dan op 1 januari om 09.35 uur, een mooie tijd om bij volop daglicht naar ons gehuurde huis te rijden.

Wellicht zien we elkaar in het vliegtuig.

Zilver (& Goud, nauwelijks aktief op het forum)


========================================

We hebben vlucht SQ323 van Amsterdam naar Singapore. Doorvliegen om 09.55 of 20.45 had ook gekund, maar wij kunnen nooit slapen een in vliegtuig, vandaar die lamer in dat daghotel .

Groetjes,
Zilver
 
Back
Top