Haai sleurt Australische duiker mee

tinusv

XPdite Hero
SYDNEY - Een haai heeft woensdag voor de kust van Zuidoost-Australië een duiker gegrepen een meegesleurd. De politie, die een massale zoekactie is begonnen, vreest volgens Australische media dat het slachtoffer de aanval niet heeft overleefd. De aanval deed zich voor op twee kilometer uit de kust van Glenelg Beach bij de stad Adelaide.

Het is de tweede keer in acht maanden dat een haai bij Adelaide een mens doodt. In december werd een 18-jarige surfer door twee haaien verscheurd.

Een lokale haaiendeskundige zei tegen de zender ABC dat het waarschijnlijk niet om dezelfde haai gaat. "Bij aanvallen door haaien wordt er altijd gespeculeerd over kwaaie haaien of een haai die op het slechte pad is beland of een haai die smaak van mensen te pakken heeft", aldus Andrew Fox. "Maar hier is nog nooit bewijs voor geleverd."

Bron: www.nu.nl
 
Tjonge zeg,het is wat met die haaien. Mij man zegt nu al dat hij niet verder dan zijn knieen in het water gaat als we naar Australië gaan. Moet hem nog gelijk gaan geven!

kimmeke :cry:
 
Dat is helemaal niet nodig joh!!! Er moet echt wel wat bijzonders aan de hand zijn wil een haai je wat aandoen. Wereldwijd zijn er vorig jaar geloof ik slechts 6 mensen overleden door haaien.... zet daar het aantal verkeersdoden maar eens tegenover... en toch stappen we iedere dag nog fluitend in de auto!!
Heb zelf met haaien gedoken, en ze zien je echt niet als "voer", mensen die gebeten worden hebben echter wel een ding, en dat is ontzettende pech, wrong time, wrong place....
 
Hé Rob, er zit vis in Adelaide  :-D

Had ik eergisteren reeds gehoord van mijn vismaten uit Adelaide.
We moeten zsm afspreken.
Over rommel gesproken ik heb vandaag extra grote haken gekocht en deze gaan echt in onze koffer.
Mocht er geen ruimte meer zijn dan donder ik gewoon een paar schoenen en wat make-up eruit :loldevil: .
Dat visje zullen wij vangen :flipper:.

p.s Het blijft natuurlijk een triest verhaal.
 
[quote author=Robby link=topic=2397.msg25450#msg25450 date=1124985611]
Mocht er geen ruimte meer zijn dan donder ik gewoon een paar schoenen en wat make-up eruit :loldevil: .
[/quote]

:-D  :-D
 
                                                                 




                                                                               :-*
 
ja dit nieuws kreeg ik ook te horen via mijn broer in Australie- groot news- een teken op zich dat het al niet te vaak gebeurt. Toen ik daar nog woonde was ik toch altijd wel een beetje bang van de zee- ben  een keer geprikt door een "blue bottle" en dat deed vreselijk pijn., ook met "body surfen zowat m'n nek een keer gebroken. Vaak hebben mensen geen flauw idee hoe sterk die golven zijn, moet dan altijd zo ontzettend lachen als m'n man terug komt uit zee (Noordwijk) met de kreet "zo dat zijn tenminste golven"!!
Yeah right!
Miel
 
 
Back
Top