haha

Er zit ritme in... MOet jij toch iets mee kunnen :wink:

jkajk kjajsdfh jhyensdm......Mjjsjksj jhshsghe njsjsjuejen bggfgedjmxk xdjhdjhnn :evil:
 
fejga fiuhvf lksghzdgn jdgskhqRVX OITGRO njghn
bangingdoor.gif


Eigenlijk is het best simpel Nesje gewoon tussen de regels in lezen
whistle.gif


shocked.gif
cheesy.gif
cheesy.gif
shocked.gif
 
Misschien moeten we dan iets voorzichtiger beginnen en kijken of jullie hier wel uit komen...

hcamotsymni seilfrettub emsevig erehtpugniebfo thguohtehttsuj gniylfdekil revenevahi :evil:
 
Hey Sacha,
Kende je deze al?
rt esdwmm rrbd rrh nedb yh fimf jfttri jkdkiydjj jkkkslmd wopslkduh!
 
Da's ook een goeie! Misschien dat de dames er nu uit gaan komen...

Zal morgen de vertaling van mijn mooie volzin aan jullie geven, als jullie het dan nog niet zelf hebben opgelost :evil:
 
Ach weet je: asckjn skajncva i aojivav hiasdv. Ocasndvia dvjknfkv nvdnfv nvdvf
1. sdfvdv
2. asjkdnfaks
3. asvcncvai
Ufasjcbr hdvjdv vfvnal!

Edit: typfout in punt 3.
 
hahahaha ben hier al het halve kantoor afgegaan, maar niemand die het kant ontcijferen. Collega zat al op sms-taal, chat-taal te googelen maar geen resultaat.

En met de tips van Sacha kwamen we ook niet verder... :lol:

Hou wel van zo'n puzzel... :up:
 
Laatste hint voor mij eenvoudigere opgave: Het is een zin in het Engels die wordt uitgesproken door een rups...

@Bloemetjes: Deze nog 4. jduhsqprnh sjdortngs
 
Misschien moeten we dan iets voorzichtiger beginnen en kijken of jullie hier wel uit komen...

hcamotsymni seilfrettub emsevig erehtpugniebfo thguohtehttsuj gniylfdekil revenevahi :evil:

Het antwoord:
I have never liked flying, just the thought of being up there gives me butterflies in my stomach :grin:
 
Ben een paar daagjes niet op het forum geweest en wat blijkt:
zijn die mafkezen hier nog steeds mee bezig!! :lol:
Tja .... lsjjvrvld dnmt jwtch?

hgbjb lknhs gdtajo ijdh hjyejoiir!

p.s Kath zal ik het verklappen? ik Pm je wel als je nog steeds je hoofd er over breekt
 
Hey Ingrid, doe mij ook even zo'm PM-tje. Die van Sascha had ik snel uitgevogeld, maar de rest is ook achterstevoren niet te vertalen :|
 
Back
Top