hallo ik ben peter

feyenoordpeter

New Member
ik ben peter en ik ben 9 jaar.
ikwil heel graag naar australie :up:

ik hoop dat ik veel vrienden krijg hier :dance: :dance:
ik heb heel veel vragen.
zijn er bergen?
heb  je er gevaarlijk dieren?
kan ik er voetballen en zwemmen?

mijn moeder is kaatje64 en mijn zus is baseball girl.

dat was het
tot ziens
Peter
 
dag Peter, er zijn zeker gevaarlijke dieren : spinnen, krokodillen, slangen maar er zijn ook lieve dieren : koalas, kangoeroes maar als je ze pijn doet kunnen ze wel gevaarlijk zijn.
Jasper
 
hallo peter
hou jij ook van harry potter ik lees de boeken graag. :read:
er is warschijnlijk wel veel zon daar van zal ik genieten :happysun: :beach: :beach: :beach:
en ook van de dolfiijnen. :flipper: :flipper:
 
En wat dacht je ervan te leren surfen op de golven. Zie je jezelf al gaan??
En als je het jong leert zoals jullie dan wie weet......wordt je wel héél goed :-D
groetjes, Hebe
 
hoi Jasper

ik heb je berichtjes geleesen .
ik vind harry potter ook gaaf.
heb je ook harry potter en de vuurbeker gezien?

We gaan meschien in melbourne of adelaide wonen.

Dag Jasper tot snel
Peter
 
hoi hoi ik ben amenda
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
ik ben 10 jaar
:bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis:
ik heb harry potter deel 4
al gezien in de bioscoop leuke he
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
ik ga in ozzzie in koffs harbour wonen leuk he
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:



                                                groetjes amenda
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
 
heey peter :up:je kan er niet echt zo goed zwemmen omdat er haaien zwemmen :cry: en er zij ook wel wat gevaarlijke dieren maar dat hangt er van af waar je gaat wonen da's een plus puntje :lol: :lol: :lol: en er zijn hele grote bergen in ozzie en ik ben rick en ga in coffs harbour  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:wonen :up: :up: :up: reageer even op dit berigt :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: en ik ben het neefje van amenda :up: :up: zie je mischien ooit in ozie
 
hallo peter ik kan niet gloven dat niemand zijn e-mail aan mij geeft want dan kon ik chaten met die iemand  of een mail sturen en zou ik a.u.b uw e-mail krijgen ik zou dan heel blij zijn als jij dat voor mij doet
                                            van njusha en binnen 1 jaar zit ik in ozzie
 
hoi peter ik ga naar melbourne
waar woon je nu?
ik den haag
ik ga mijn vrienden erg missen :cry: :cry: maar maak daar nieuwe :) :)
er zijn veel bergen
ja er wonen ook slangen in een bepaalt gebied
je kan er heel goed zwemmen
voetballen kan je er ook :soccer:
 
o en over jou naam gesproken
ga weg fynoorder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :eek:fftopic: :bangingdoor: :bangingdoor:
niet :later: maar blijf eeuwig weg
ado!!!!!!!
yeah!!!!!!
geintje
:lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao: :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:
sorry
mischien stomme grap?
 
jaaah ik heb mn ik ben 14 jaar en heet pim allen ik ben steeds minder online mn msn is :

:up: eminemgekpim@hotmail.com  :up:
 
Back
Top