Hallo!

Hallo,

Ook ik ben nieuw hier. Mijn naam is Janniek Starren en ik werk voor een consultancy bureau. Wij ontwikkelen een product waarvoor in Australië op dit moment heel veel vraag is.

Om deze reden is er een hele grote kans dat ik dit jaar nog voor korte tijd en in de loop van volgend jaar wellicht voor langere tijd naar Australië vertrek.

Echter alleen. Nu kan ik mijzelf prima vermaken, maar alleen is ook maar alleen. Ik vraag me dus af wat jullie ervaringen hier mee zijn. Dat hoor ik graag van jullie :)

Met vriendelijke groet,

Janniek Starren

Hoi janniek, welkom.

Ik had een vriendin in NL, die relatie was over omdat ik besloot hierheen (australie) te kome.
Kwam hierheen helemaal alleen, met niet meer dan een rugzak, letterlijk.

Nu na bijna 3 jaar heb ik een heel lekker sociall leventje opgebouwd, compleet met vriendin.
Gaat hier best makkelijk.
De mensen zijn hier vriendelijk, en makkelijker te benaderen dan in nederland.

Hoi Janniek,

Ook ik vertrek volgend jaar alleen (maar met hond  :smile:) naar Oz. Het is voor mij al wel lang geleden dat ik in Oz was, maar volgens mijn familie en mensen die er nog niet zo lang geleden zijn geweest is het makkelijker om in contact met Ozzies te komen wanneer je alleen bent. Het ligt er ook aan hoe je zelf bent. Introvert/extrovert? En hoe je jezelf opstelt.

Inderdaad een hele luxe manier om Oz binnen te komen en te starten.  :up:

Groetjes!

Alleen is soms veel makelijker...
kun je gaan en staan waar je maar wilt...

Waar in melbourne heb je gewoond?
en waarom wil je weer terug??
Enwat voor hond heb je??

G'day!
Ik heb als klein meisje in Forest Hill gewoond. Aan de Husband road.
En ik ga terug naar Aussie omdat ik daar thuis hoor. :wink:
Mijn hond is een 1-jarige Border Collie. Een lekkere dominante dame die ik overal mee naar toe neem.

He Janniek,
Welkom op het forum !
Wij (ik,mijn man Harold en onze twee meiden) gaan rond september naar Brisbane.....dwz 100 km erboven maar noemen we toch eigenwijs Brisbane.
Groetjes Annemiek

Back