hallo!

aukjevVark

New Member
Ik zal me even voorstellen, Aukje, 35 jaar, getrouwd met Arthur, en drie kinderen, van 7,4 en 0 jaar.
Nog niet helemaal officieel hebben we besloten te willen emigreren, en in mei gaan we naar australie op 'werkvakantie' om te kijken hoe de sfeer bevalt.
Art's zus en broertje zeggen steeds dat het 'echt ons land' is. Dus, ik ben benieuwd!

Verder zijn we al verschrikkelijk veel aan het lezen, en uitzoeken, en als je de tests mag geloven, zouden we erg makkelijk in aanmerking komen, maar daar ben ik niet zo erg zeker van.
Ik vind het erg lastig om erachter te komen wat je nu allemaal moet regelen, en waaraan je moet voldoen (buiten een beroep op de sol en een language test)
Weet iemand waar je dat overzichtelijk kunt vinden?
Op de site van de ambassade staat zo veel info, dat ik steeds afgeleid wordt....

groeten!!
aukje
 
Welkom op het forum! :)

Een site waar alle informatie overzichtelijk bij elkaar staat heb ik ook nog niet kunnen vinden! Het blijft een beetje zoeken. Zelf vond ik toch de DIMIA-site het meest informatief. Als ik het goed begrijp willen jullie voor een skilled visum gaan? Dan zou je booklet 6 eens door moeten lezen. In principe staat daar alles in.

Verder is deze site natuurlijk erg nuttig voor als je er niet helemaal uit komt!
Succes met jullie plannen!

groetjes, Hillegien
 
Hoi Aukje,
nog gefeliciteerd met de kleine! Ik vind het een slim idee om eerst eens naar Australië te vertrekken voor een vakantie. Kun je even de sfeer proeven. Wij gaan naar Brisbane, voor drie jaar (studie) dus kunnen je t.z.t. vast wel een idee geven hoe het is. Je laat maar weten of je in de buurt bent. En anders kun je hier op het forum ook altijd naar onze ervaring vragen.

Groetjes Rebekka
 
Hoi Aukje,

Welkom op het forum.

Nadat jullie op vakantie zijn geweest in Oz zal de beslissing een stuk makkelijker zijn.
Heel veel plezier.

Groetjes,

Brit
 
Back
Top