Hallo

Welkom en succes Tessellate! Ook ik herken jullie gevoel dat je beter spijt kunt hebben van wat je doet dan van wat je laat.. Ik wil me ook niet afvragen 'what if' als ik eenmaal achter de geraniums eindig ;)

Welkom Tessellate! Mijn man en ik hebben ook hetzelfde gevoel dat we bang zijn om eeuwig spijt te hebben als we het niet proberen... Ik wacht in spanning af op de IELTS uitslag a.s. vrijdag. Ik studeer momenteel nog, maar hoop in juni af te studeren, zodat we de visumaanvraag kunnen doen.
Succes!

Welkom!

Voor mijn vriend en ik gelden dezelfde overwegingen. Als iets al zo lang in je hoofd zit dan kun je maar beter actie ondernemen en je dromen najagen. Ik moet wel zeggen dat hoe dichter bij ons vertrek komt (maart) hoe enger ik het vind. Onlangs vroeg iemand me wat nou de meerwaarde is van het verhuizen naar de andere kant van de wereld terwijl al je familie en vrienden hier zitten. Dat is wel eentje die je aan het denken zet....

Tegelijkertijd, die meerwaarde moet ik gewoon ontdekken door te ervaren. Onderdeel van het grote avontuur!

Succes met alles!

Welkom!

Voor mijn vriend en ik gelden dezelfde overwegingen. Als iets al zo lang in je hoofd zit dan kun je maar beter actie ondernemen en je dromen najagen. Ik moet wel zeggen dat hoe dichter bij ons vertrek komt (maart) hoe enger ik het vind. Onlangs vroeg iemand me wat nou de meerwaarde is van het verhuizen naar de andere kant van de wereld terwijl al je familie en vrienden hier zitten. Dat is wel eentje die je aan het denken zet....

Tegelijkertijd, die meerwaarde moet ik gewoon ontdekken door te ervaren. Onderdeel van het grote avontuur!

Succes met alles!

Klinkt bekend. Tof dat jullie het toch gewoon doen!!!

@Nienkek jullie hebben de IELTS al vooruit gedaan? Kan je niet beter eerst de aanvraag opstarten, of zie ik dat verkeerd?
@Jennie Arts je kan je ook afvragen wat de meerwaarde is van te blijven zitten in de veilige, bekende omgeving.
Al klinkt dat nu stoerder dan hoe het in mijn hoofd zit ;-)

De meerwaarde van je leven meet je niet alleen aan de vrienden en familie in Nederland, maar vooral aan het geluk in je leven. Voor sommige mensen betekend dat verhuizen naar de andere kant van de wereld om daar een betere toekomst te hebben ;)

De meerwaarde van je leven meet je niet alleen aan de vrienden en familie in Nederland, maar vooral aan het geluk in je leven. Voor sommige mensen betekend dat verhuizen naar de andere kant van de wereld om daar een betere toekomst te hebben ;)

Helemaal mee eens! En alhoewel ik hier heel gelukkig ben in Nederland zijn er toch zaken in Australië die me dusdanig aanspreken dat ik wil ervaren hoe gelukkig ik daar kan zijn!

@Nienkek jullie hebben de IELTS al vooruit gedaan? Kan je niet beter eerst de aanvraag opstarten, of zie ik dat verkeerd?
@Jennie Arts je kan je ook afvragen wat de meerwaarde is van te blijven zitten in de veilige, bekende omgeving.
Al klinkt dat nu stoerder dan hoe het in mijn hoofd zit ;-)
Voor mij geldt dat ik op de Academic test op elk onderdeel een 7 moet scoren. Als ik dat niet redt, dan heeft het sowieso geen zin om een aanvraag te doen. Vandaar dat ik de IELTS al gedaan heb :)

Voor mij geldt dat ik op de Academic test op elk onderdeel een 7 moet scoren. Als ik dat niet redt, dan heeft het sowieso geen zin om een aanvraag te doen. Vandaar dat ik de IELTS al gedaan :)
Same here :) Ik moet n 8 halen voor genoegpunten voor skilled independant. Als dat niet lukt weet ik dat ik voor state sponsorships moet gaan kijken. En nu de IELTS voortaan 3 jaar geldig is kun je hem makkelijk voor je aanvraag doen :-D

Back