Hallo

Hi poepmonster
Welkom op het forum
Misschien kan je informeren of een wc-papier fabricant je wil sponseren ! :rotflmao:
( sorry kon het niet laten)
:lol1:

[quote author=blijpoppetje link=topic=1517.msg13529#msg13529 date=1114107814]
het lijkt me ook slim om even te kijken of een hbo opleiding psychologie wel genoeg is voor dat aantal punten..ik weet eigenlijk zeker dat je universiteit moet hebben om jezelf clinical educational of whatsoever psycholoog te mogen noemen..hbo spw is wel weer goed voor 60 punten welfare worker..als je toch nog kunt kiezen dan misschien maar wijs kiezen?

groetjes en succes van een sip meisje met wel universiteit maar net niet de juiste sociale wetenschap..zucht

Mir  :wink:
[/quote]

Trouwens.. Waar kan ik dat ergens uitvinden? Of het wel genoeg punten oplevert?

Het aantal punten wat het oplevert kun je terugvinden op de SOL-lijst van DIMIA,
daar vind je dan ook welk assessment cenrtre voor jouw beroep verantwoordelijk is en via de site van dat assessment centre(even zoeken met google) vind je ook wel de voorwaarden waar je aan moet voldoen

Ok dank je wel.. Ik raak echt helemaal verdwaald in dat doolhof van regeltjes en waar je allemaal aan moet voldoen..  :lol:

Mischien vreemde reactie, maar lezend krijg ik toch een vreemd gevoel. Is het niet belangrijker om te kijken wat voor werk/beroep je leuk vind i.p.v. te kijken wat ze in Australie nodig hebben en dat te gaan studeren... Ik bedoel jij moet het werk doen, en als je het niet leuk vind maakt het niet uit in welk land je ook zit maar het zal er niet beter op worden. Just my 2 cents.

Back