Happy new year everybody

christmasaustralia.gif


[move][glow=green,2,300][size=16pt]FIJNE FEESTDAGEN AND ALL THE BEST FOR 2007!! Easy on the bubbles..[/size][/glow][/move]


[glow=red,2,300]John & Cat[/glow]​
 
[size=14pt][glow=red,2,300]May your dreams come true in the year 2007...[/glow][/size]
sydney_fireworks_12am_1a_small.jpg
 
[glow=red,2,300]Hopelijk wordt 2007 voor iedereen het jaar van het visum.[/glow]

114500817710vvNI.jpg



[glow=red,2,300]Happy NewYear![/glow]​
 
Ja aan iedereen de beste wensen voor het komende jaar!!!!!!! Ik hoop dat alle NL-ers hun felbegeerde visum snel weten te bemachtigen dat we de Oz-NL-ers snel kunnen vergezelen in ons aller droomland.

Succes iedereen!!!!!!!!!!!!!
 
[quote author=Frank100 link=topic=6188.msg77629#msg77629 date=1167222606]
Ik hoop dat alle NL-ers hun            dat we de Oz-NL-ers snel



[/quote]
HELLABA ,de "Belgies" niet vergeten he  :cry:!!!!

Zal ik het dat zeggen :Aan onze noorderburen en aan mijn Belgische frittenfretters  :grin: de beste wensen !!!!!!!!!

Groeten,Kat
 
jack je was me een beetje voor :evil:

HAPPY NEW YEAR !!!!!!

dat.....
iedereen die een visum wil, er snel een mag krijgen
iedereen die een visum heeft, snel naar hier (oz) kan komen
iedereen die hier is, een fantastisch jaar heeft (ik twijfel er niet aan, hoor :up:)
iedereen die op xpdite zit, vindt wat hij/zij zoekt
iedereen gelukkig is met de keuzes die hij/zij maakt en de moed vindt om andere keuzes te maken als hij/zij niet meer gelukkig is
iedereen het geluk mag kennen van goede vrienden te hebben (iets wat ik des te meer apprecieer nu ik in australie zit)
iedereen gezond mag wezen (also your loved ones) en der een lap op kan geven on new year's eve

tot in 2007 (wij gaan subbiet BBQen)
 
Dat het voor iedereen maar een goed 2007 gaat worden. :up:


[size=14pt]HAPPY NEW YEAR![/size]  :balloons:
 
Back
Top