HBO Facilitaire Dienstverlening

Status
Not open for further replies.

Shooter

New Member
Dag mensen op dit forum,

Ik ben nieuw hier en ben nog aan het onderzoeken voor welk Visum ik kan 'gaan'. Ik heb 2 maanden geleden besloten dat ik een serieuze poging ga ondernemen om de Australie droom te verwezenlijken.

Inmiddels heb ik ontdekt dat ik 60 punten nodig heb om voldoende punten te behalen voor het independent Skills Visum vanwege het beperkt aantal overige punten (leeftijd: 32 - geen job in demand)

Nu heb ik een studie gedaan waar je alles en niets mee kunt (Bac); ik ben uiteindelijk inkoper/projectmanager geworden in de Foodbabrikanten wereld. Helaas geen leidinggevende ervaring. Iemand enig idee of er een beroep is waar mijn studie op aansluit? Is er iemand met dezelfde achtergrond die een succesvolle procedure achter de rug heeft?

Inmiddels heb ik een van de forum genoten (Sabien) gevraagd of Engineers Australie uitsluiten mensen met een Ing titel assessed. Gezien ik aan de technische kant van het inkoop vakgebied werk.  Wellicht zijn er mensen die mij een geweldige hint kunnen geven.

Prachtig forum trouwens, groet, Mijke

M5 Hoi Mijke Wellicht is het goed om je even voor te stellen in "Even Voorstellen" dit forum is speciaal voor nieuwe leden op het Emigratie Forum. Daar zullen jullie welkom geheten worden door onze trouwe members.
Veel informatie is reeds terug te vinden op het forum en om die reden adviseren we jullie om eerst de "search button" te gebruiken alvorens een nieuwe topic te starten. Dit houdt het forum overzichtelijk voor iedereen.

Veel succes en plezier op het forum.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top