Health Insurance Certiciate

kokosjuul

New Member
Hallo!

ik zou graag weten welke documenten jullie gebruiken om aan te tonen dat je een zorgverzekering hebt bij de visum aanvraag.
er staat veel over geschreven op de immi gov website, maar echt duidelijk wordt het mij niet.

heeft iemand dit gedaan?

bedankt!
 
Hi,
Het bewijs van inschrijving van je een ziektekostenverzekering (pasje) en je visum in je paspoort, is bij het medicare office voldoende om in geschreven te worden.
 
Hoi kokosjuul. Dubbelposten is niet toegestaan op het forum. Ik heb je andere bericht daarom verwijderd.
 
Hi,
Het bewijs van inschrijving van je een ziektekostenverzekering (pasje) en je visum in je paspoort, is bij het medicare office voldoende om in geschreven te worden.


bedankt voor de reactie, magda.

ik bedoel alleen niet hoe ik bij medicare ingeschreven kan worden, maar hoe ik bij de visumaanvraag kan aantonen dat ik verzekerd ben voor mijn verblijf in Australië. Dit moet ik aantonen door een bijlage mee te sturen, maar ik weet niet goed wat. De polis zelf lijkt niet ok, omdat die a. in het nederlands is, en b. niet aantoont waar je precies voor verzekerd bent. heeft iemand dit gedaan?
 
Back
Top