Heeft eventuele review van TRA tijdslimiet?

Marika

XPdite Sponsor
Wij hebben vandaag, 30 juni een acknowledgement ontvangen van TRA, beroep staat op de MODL dus een verwerkingsdag van zo´n dag of tien. Post is een week onderweg geweest, dus ik schat nog een weekje voor het antwoord.
De vraag is: moet je meteen reageren om een review te krijgen of mag je daar even over doen. We gaan namelijk met vakantie - niet zo handig getimed - en ik vraag me af of er dus nog wat respijt is..
Krijg je eigenlijk normaal gesproken ook het uiteindelijke antwoord per mail, want het bericht van ontvangst hebben we alleen per post ontvangen?

Groetjes,

Marika
 
Volgens mijn eerste afwijzing heb je 60 dagen de tijd voor een review.
Maar..... met een goede emigratie agent kan die tijd wel wat opgerekt worden  :up:
Ik kan me zo voorstellen dat je jezelf misschien wel wat tijd kan geven, maar ik zou daarom in ieder geval wel zo snel mogelijk contact opnemen met je Assessor.

Bart
 
Hey Bart,

Review niet nodig !!!!!
Bij thuiskomst van vakantie - vandaar de late reactie - lag er een brief op de deurmat. Outcome succesfull!! :happysun: :cheer:
Ik had het wel gehoopt maar niet verwacht dat het in 1 keer erdoor was! Wel superveel moeite voor gedaan dus ik ben wel heel erg opgelucht.
Bedankt voor je support :up:

Groetjes,

Marika
 
Back
Top